آوایی: ابهامات کابینه درباره تشکیلات قضایی را پیگیری می‌کنم

وزیر دادگستری گفت: ابهامات کابینه درباره تشکیلات قضایی را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات و اولویت‌های خود در این وزارتخانه، اظهار داشت: ابهامات دوستان دولت در مجموعه قضایی را پیگیری خواهم کرد. به دوستان دولت اعلام خواهم کرد که اگر مشکل، مطلب و یا ابهامی درباره مجموعه تشکیلات قضایی دارند به بنده منعکس کنند تا آنها را پیگیری کنم.

وی گفت: در جهت حل مشکلات هیئت دولت و احیانا معضلاتی که مردم با آن روبرو هستند، قدم‌هایی برداشته می‌شود. باید پیگیری کرد تا دوستان دولت بهتر به مسیر فعالیت خود ادامه دهند.

وزیر دادگستری درباره اولویت‌هایش در بخش تعزیرات نیز گفت: اول بررسی دقیق وضعیت موجود به خصوص در مناطقی که ممکن است مردم از ناحیه تصمیماتی که دوستان ما اخذ می‌کنند، آسیب ببینند، هست. بیشترین نگرانی من در این بخش است. روز گذشته هم این مسئله را اعلام کردم. بررسی‌ها در این زمینه زیاد طول نمی‌کشد. باید کمک کنیم تعزیرات نقش خود را به خوبی ایفا کند. از طرف دیگر گله‌مندی‌هایی که هست برطرف شود، به خصوص در مناطق مرزی که دوستان و نمایندگان مسائلی را مطرح کردند. اینکه ممکن است تصمیماتی گرفته شود که به برخی مردم و کسبه آنجا ظلم شود. اینها نقاط آسیب تشکیلات ما هست و باید پیگیری شود.

وزیر دادگستری درباره وضعیت سامانه‌ای که قرار بود برای ثبت اطلاعات مجرمان راه‌اندازی شود، گفت: هنوز اطلاعی از این مسئله ندارم و باید پیگیری شود.

آوایی درباره اقدامات دولت درباره پرونده تخلفاتی فرمانداران و استانداران گفت: اینها در حیطه اختیارات سخنگوی قوه قضائیه است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا