آماده‌باش ستاد برف‌روبی شهرداری آبسرد برای خدمات‌دهی در فصل زمستان/ ساماندهی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر آبسرد

mohammad rafi tabatabaeeشهردار آبسرد از آماده‌باش کامل ستاد برف‌روبی شهرداری این شهر واقع در شهرستان دماوند برای خدمات‌دهی در فصل زمستان خبر داد و گفت: اکثر ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر آبسرد ساماندهی شده است.

سید محمد رفیعی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، در خصوص طرح زمستانه در شهر آبسرد اظهار کرد: خوشبختانه ستاد برف‌روبی این شهر فعال است و تمامی خودروهای خدمات‌رسان از قبیل لودر، گریدر و نمک‌پاش مکانیزه آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش هشت دستگاه خودرو باربری سنگین و سبک در ایام فصل زمستان افزود: این خودروها در شیفت‌های مشخص شده توسط عوامل خدماتی شهرداری آبسرد با تجهیزات کامل، آماده ارائه خدمات می‌باشند.

شهردار آبسرد با توجه به نقاط حادثه‌خیز شهر آبسرد خاطرنشان کرد: با توجه به سردسیر بودن شهر آبسرد، نمک‌هایی در راستای طرح زمستانه خریداری و بسته‌بندی شده و در مکان‌های حادثه‌خیز قرار داده شده است.

طباطبایی گفت: علاوه بر این، تمامی مدارس و تکایا در زمان بحران در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و ما با ذخیره‌سازی سوخت لازم و تهیه لوازم گرمایشی به شهروندان ارائه خدمت می‌نماییم.

وی در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز تصریح کرد: شهر آبسرد در سال‌های گذشته از نظر ساخت‌وساز غیرمجاز، شرایط مطلوبی نداشته است؛ اما در حال حاضر با تلاش عوامل شهرداری و ساماندهی این موضوع، تا حد زیادی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شده است.

شهردار آبسرد از کنترل شبانه‌روزی گشت شهرداری در این خصوص خبر داد و نمره قبولی برای عملکرد شهرداری این شهر را در خصوص جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در نظر گرفت.

به گزارش تارود، شهر آبسرد یکی از شهرهای خوش آب و هوای شمال شرق استان تهران است که در مرکز دهستان جمع‌آبرود واقع در بخش مرکزی شهرستان دماوند واقع شده است؛ این شهر در ۶۵ کیلومتری پایتخت و در حاشیه محور تهران – فیروزکوه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا