آقای علوی! برخی کانال‌های تلگرامی ارزش‌ها را زیر سؤال برده است

نماینده مردم صومعه‌سرا گفت: فضای مجازی و بعضی کانال‌ها ارزش‌های ما را زیر سؤال برده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات در صحن علنی مجلس، گفت: انتخاب آقای علوی با توجه به برنامه‌ای که دارند، حائز نکات و نقدهایی از سوی نمایندگان مجلس است، چرا که بنده برنامه‌هایی را که ایشان داده‌اند به‌شکل دقیق مطالعه کرده‌ام.

وی افزود: آقای علوی ما نگران این نیستیم که فضای مجازی در اختیار همه قرار بگیرد و امیدواریم همه جوانان بتوانند از این امکانات استفاده کنند، اما فضای مجازی و بعضی کانال‌ها ارزش‌های ما را زیر سؤال برده است، به چه‌دلیل بعضی از کانال‌ها و رادیوها به مردم توهین می‌کنند، مگر ما چند جمهوری اسلامی داریم؟ مگر ایران ام‌القرای جهان اسلام نیست؟ من احساس می‌کنم ظرف مدت گذشته با کانال‌های ناسالم به هیچ عنوان برخورد نشده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: شما ببینید به رده‌های بالای مملکت در این فضاها توهین می‌شود، ولی از طرف شما هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد و ما احساس می‌کنیم که صیانتی از آبروی مردم نمی‌شود، در همین استان گیلان به استاندار و امام‌جمعه مدام توهین می‌شود، چرا با عواملی که شناسایی هم شده‌اند برخوردی صورت نمی‌گیرد؟ آیا در جنگ نرم تا به حال ورود کرده‌اید و توان اجرای برنامه‌هایی را که داده‌اید، دارید؟

دلخوش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، ولی ما در استان‌های کوچک نتوانسته‌ایم امنیت را برای سرمایه‌گذاری مهیا کنیم و در همین راستا وزارت اطلاعات باید در شرایط فعلی که مشکل اقتصادی اولویت اصلی کشور است، وزارتخانه خود را بسیج کند و با ارائه برنامه‌ای مدون، امنیت سرمایه‌گذاران را تأمین کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا