رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر و تکمیل ظرفیت بدون آزمون کارشناسی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر و تکمیل ظرفیت بدون آزمون کارشناسی در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی یداللهی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اشاره به از آغاز ثبت‌نام فراگیر مقطع کارشناسی ارشد و تکمیل ظرفیت بدون آزمون کارشناسی این مرکز دانشگاهی اظهار کرد: رشته‌های موجود در دفترچه ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دوره هجدهم شامل رشته مدیریت کسب و کار با بیش از پنج گرایش مالی، سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری، رفتار سازمانی و منابع انسانی، بازاریابی، استراتژیک و مدیریت MBA می‌باشد.

وی افزود: همچنین رشته‌های مدیریت منابع انسانی، ادبیات فارسی با دو گرایش محض و کودک و نوجوان، مخاطرات محیطی و جغرافیا از جمله رشته‌های دیگر در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند بیان کرد: ثبت نام در این دوره از آزمون فراگیر از تاریخ 23 مهرماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس SANJESH.ORG آغاز گردیده و تا 30 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

یداللهی ادامه داد: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور نیز از 29 مهرماه سال جاری از طریق همین سایت انجام خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در بهترین رشته‌های علوم انسانی از قبیل مدیریت، رشته‌های فنی مهندسی، کشاورزی و رشته‌های ریاضی و فنی ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

وی گفت: امروز دانشگاه پیام نور مفتخر است که به عنوان یک دانشگاه پیشرو با بهره‌گیری از شیوه‌های متعدد و نوین آموزشی شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت را تحقق بخشیده و دانش آموختگانی به مراتب باسواد و معلومات وارد بازار کار و عرصه خدمت کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین خاطرنشان کرد؛ هدف والای دانشگاه پیام نور خدمت به وسیله دانش است که به همین دلیل با بهره‌گیری از بهترین منابع علمی و نوین‌ترین شیوه‌های آموزشی می‌کوشد تا دانشجویانی با سطح بالای کیفیت علمی و پژوهشی تربیت نماید تا با دست پر وارد عرصه‌ی کار و تلاش و سازندگی شوند و در آینده گامی مهمی در راستای پیشبرد اهداف متعالی کشور و انقلاب اسلامی بردارند.

یداللهی هزینه‌های پایین تحصیل، امکان استفاده از تسهیلات انتقالی و مهمان، عدم الزام به حضور در کلاس‌های غیرعملی، امکان انتخاب محل آزمون در نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل زندگی، امکان استفاده از غنی‌ترین منابع علمی و آموزشی و مجهزترین آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، استفاده از کلاس‌های الکترونیکی و غیره را از جمله خدمات و امکانات دانشگاه پیام نور برای تحصیل دانست.

وی تصریح کرد: امسال در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند رتبه چهارم آزمون دکتری سال 96 را داریم که در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شده‌اند و همچنین در بین پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی از این مرکز رتبه‌های دورقمی که در دانشگاه‌های مادر مشغول به تحصیل هستند به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا