مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند:

آزادی 2 زندانی جرائم مالی در شهرستان دماوند با کمک ۵۵ میلیون ریالی/ جمع‌آوری 135 میلیون تومان کمک نقدی در دهمین جشن گلریزان حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دماوند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند از آزادی دو نفر زندانی جرائم مالی در این شهرستان با کمک ۵۵ میلیون ریالی خبر داد و گفت:  در دهمین جشن گلریزان حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دماوند یک میلیارد و 350 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شد.

داوود صفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به کمک‌های مالی جمع‌آوری شده در دهمین جشن گلریزان حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دماوند در سال جاری، اظهار کرد: امسال در ایام ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال کمک نقدی توسط خیران، کسبه، اصناف، شهرداران، شوراهای اسلامی شهرستان و ادارات جمع‌آوری گردید که از این میزان ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد، ۲۸۰ میلیون ریال چک و ۸۷۰ میلیون ریال هم وعده داده شد که امیدواریم تأمین آن زودتر تحقق یابد.

وی افزود: امروز دو زندانی جرائم مالی با حمایت مالی انجمن به مبلغ ۵۵ میلیون ریال آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند؛ سال گذشته نیز از طریق کمک‌های جشن گلریزان، چهار زندانی در شهرستان دماوند آزاد شدند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند قرار دارند که بنا به گفته رئیس دادگستری شهرستان دماوند، بیشتر  کمک‌های دریافتی صرف خانواده‌های آنان می‌شود.

صفری بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت نقد و بن کالا در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار گرفته است که دو میلیون ریال از این مبلغ وجه نقد بوده و یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز به صورت بن کالا به خانواده‌ها تعلق گرفته است.

وی تأکید کرد: علاوه بر این کمک‌ها، تعداد ۳۵ دانش‌آموز نیز تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند قرار دارند و هزینه‌های تحصیلی این افراد توسط انجمن پرداخت می‌شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دماوند، با حمایت‌ها و کمک مردمی اداره می‌شوند و بودجه دولتی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا