رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

آزادسازی 18 هکتار از اراضی کشاورزی در روستای جابان دماوند/ تخریب 42 فقره ساخت و ساز غیرمجاز

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از آزادسازی 18.6 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در روستای جابان خبر داد.

هادی طهرانی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستور قضایی و پیرو مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال نسبت به اجرای تبصره دو ذیل ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی 42 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دماوند تخریب و حدود 18.6 هکتار از این اراضی به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه این ساخت‌وسازها مربوط به منطقه جابان از روستاهای بخش مرکزی شهرستان دماوند بود، بیان کرد: این میزان ساخت‌وسازهای غیرمجاز متشکل از ۴۰ فقره دیوارکشی به طول هفت هزار 450 مترمربع، دو فقره اسکلت و بناهای نیمه‌کاره و ویلا به مساحت 250 مترمربع بوده است.

طهرانی پور افزود: بخش عمده ایی از این اراضی بدون مجوز و غیرقانونی تغییر کاربری داده شده بود و یا افراد زیادی بدون هیچگونه استعلامی این املاک را از افراد متخلف خریداری و اقدام به ساخت کرده‌اند که اکنون متضرر شدند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تأکید کرد: از خریداران و دارندگان اینگونه زمین‌ها می‌خواهیم حتماً قبل از هرگونه ساخت و ساز و یا خرید از دستگاه‌های مربوطه استعلام کنند تا کار به تخریب نکشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا