رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند خبر داد؛

آزادسازی و رفع تصرف بیش از 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه سادات محله رودهن به ارزش 21 میلیارد تومان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از آزادسازی و رفع تصرف بیش از چهار هکتار از اراضی ملی در منطقه سادات محله شهر رودهن به ارزش 21 میلیارد تومان خبر داد.

محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع ملی، اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با همکاری عوامل یگان حفاظت اراضی این اداره در چند روز اخیر با اخذ دستور قضایی اقدام به رفع تصرف اراضی در این منطقه پرداخت.

وی افزود: در این عملیات آزادسازی حدود ۱۱۳ قطعه از اراضی ملی منطقه سادات محله واقع در شهرستان دماوند به مساحت چهار و نیم هکتار به ارزش تقریبی 21 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تصرف زمین‌خواران و متجاوزان اراضی ملی آزادسازی و رفع تصرف گردید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با تأکید بر برخورد جدی با هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی بیان کرد: مقابله با زمین‌خواران همواره در دستور کار این نهاد قرار دارد و هرگونه حرکت در راستای تخریب و تصرف در عرصه‌های ملی تحت نظر اداره راه و شهرسازی به صورت شبانه‌روزی توسط عوامل حفاظتی رصد شده و با عناصر فرصت‌طلب برخورد قاطع خواهد شد.

رنجبر ادامه داد: به این ترتیب اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند آمادگی دریافت گزارش و اخبار مردمی در زمینه تصرف و تخریب اراضی ملی از سوی عموم مردم را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا