بخشدار رودهن خبر داد؛

اخذ امتیاز از اجرای طرح انتقال آب سد لار برای بخش رودهن/ این طرح از ۶ کیلومتر روستای جورد عبور می‌کند

بخشدار رودهن از اخذ امتیازهایی از اجرای طرح انتقال آب از سد لار به سد لتیان برای این بخش خبر داد و گفت: راهدارخانه‌های رودهن نیازمند تجهیزات بیشتری هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در خصوص موضوع انتقال آب از سد لار به سد لتیان اظهار داشت: به موجب انتقال آب لار از مسیر بخش رودهن، نشست‌های متعددی با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که مجری این امر هستند، برگزار شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این طرح به عنوان یک طرح ملی است، اما قرار شده تا در قبال اجرای این طرح امتیازاتی نیز به بخش رودهن داده شود؛ این طرح در ۲۰ کیلومتر اجرایی می‌شود که ۶ کیلومتر از آن از روستای جورد بخش رودهن عبور می‌کند.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه طبق قراردادهای انجام شده بعد از حفاری و جاری شدن، آب بخش رودهن تأمین شود، گفت: تأمین انشعابات آب روستاهای وسکاره، آردینه و جورد، روکش آسفالت مسیر رفت و آمد خود مجریان که مربوط به این روستاهاست، از جمله امتیازات گرفته شده در بخش رودهن است.

صفری در ادامه در خصوص مدیریت بحران در بخش رودهن بیان کرد: بخش رودهن متشکل از دو شهر و ۱۱ روستاست که براساس برنامه‌ریزی انجام شده مدیریت بحران هر شهر شهرداری و شورای شهر و در روستا نیز دهیار و شورای روستا مدیریت بحران آن منطقه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه بخش رودهن به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و مواصلاتی است، تصریح کرد: علاوه بر بخش رودهن روستاهای چناران، گلاهک و … نیز در مسیر ترافیک قرار دارند که همین امر تجهیز راهدارخانه‌های مسیر را می‌طلبد.

بخشدار رودهن تاکید کرد: خوشبختانه مرکز عمده تجهیزات هلال احمر شرق استان تهران در روستای چناران بخش رودهن قرار گرفته است که یک امتیاز بزرگ را در بر دارد.

صفری با اشاره به اینکه حدود ۳۵۰ هزار نفر در شرق استان تهران زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان تأمین اجتماعی استان تهران ایجاد یک مرکز درمانی تأمین اجتماعی شرق استان تهران به عنوان پایلوت در دستور کار قرار گرفته که بر همین اساس، زمینی تعیین و مکاتبات لازم جهت ساخت این مرکز انجام شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا