به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

گلزار شهدای سادات محله در رودهن افتتاح شد

گلزار شهدای سادات محله در شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، مزار شهدای سادات‌محله با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رودهن، شهردار، فرمانده سپاه رودهن، رئیس آبفای شهر رودهن، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسؤولان و دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مهدی کچویی، شهردار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همه ما مدیون رشادت و پایمردی شهدا و ایثارگران هستیم و هر چه در این راستا گام برداشته شود، باز هم کم است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به‌ویژه جوانان انتقال یابد؛ زیرا شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم جانشان از هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.

شهردار رودهن خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های خود چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در همه امور موفق و سربلند شویم.

در پایان این مراسم معنوی، حاضران با قرائت فاتحه یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا