مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند خبر داد؛

کشف و ضبط ۱۴۶ قلم کالای خارجی قاچاق از واحدهای صنفی شهر آبسرد+تصاویر

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از کشف و ضبط ۱۴۶ قلم کالای خارجی قاچاق در واحدهای صنفی شهر آبسرد خبر داد.

علی یزدان‌پرست، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده در ششم دی ماه سال جاری در شهر آبسرد ۱۴۶ قلم کالای خارجی قاچاق صنفی این شهر شناسایی و کشف و ضبط گردید.

وی افزود: این بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت با محوریت ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز با حضور دستگاهای همکار در امر مبارزه با قاچاق کالا ازجمله پلیس آگاهی، شبکه بهداشت و درمان، بازرسین اتاق اصناف و نمایندگان فرمانداری از سطح بازار شهرستان دماوند انجام شد.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: در این بازرسی اقلامی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار، تنباکو، نوشیدنی‌های غیرمجاز جمع‌آوری و ضبط گردید.

یزدان‌پرست ادامه داد: اغلب کالاهای قاچاق فاقد کیفیت لازم بوده و برخی از اقلام مواد غذایی وارداتی بهداشت و سلامت جامعه را به نوعی با خطر جدی مواجه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین راهکارهای مناسبی در این خصوص وجود دارد که اجرای آن موجب پویایی جامعه و شکوفایی اهداف اقتصادی می‌شود.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند پیاده نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری به نحوه شایسته، انجام پیشگیری‌های لازم جهت انسداد مرزها و معبر غیررسمی و محورهای ورود و خروج کالاهای فوق، کنترل تسهیل کننده‌های قاچاق، ساماندهی مبادلات مرزی اسکله‌ها و ترافیک مرزی و درنهایت مشارکت و عزم جمعی مردم در نخریدن کالاهای قاچاق را در ارتقا فرهنگ جامعه و حرکت به سمت جامعه پویایی مؤثر دانست.

photo_2016-12-28_11-38-52 photo_2016-12-28_11-38-49

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا