رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند خبر داد؛

پیشرفت ۵۵ درصدی در اجرای فاز نخست پروژه کمربندی سرهار دماوند/ املاک معارضان در پروژه کمربندی سرهار در حال کارشناسی می‌باشد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از پیشرفت ۵۵ درصدی در اجرای فاز نخست پروژه کمربندی سرهار خبر داد و گفت: املاک معارضان در پروژه کمربندی سرهار در حال کارشناسی می‌باشد.

محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: فاز نسخت پروژه کمربندی سرهار 6.5 کیلومتر می‌باشد که حدود ۲۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در حال حاضر پیشرفت آن خوب است.

وی از تامین اعتبار این پروژه توسط استانداری، شهرداری و اداره راه و شهرسازی خبر داد و بیان کرد: مشکلاتی در اجرای این طرح وجود دارد که از آن میان می‌توان به وجود معارضان اشاره کرد؛ در این منطقه دو نوع معارض داریم که یکی معارض ملکی است و در حال حاضر املاک آنها کارشناسی می‌شود تا توسط دولت خریداری گردد و با خرید املاک معارضان حدود دو کیلومتر از مسیر برای اجرای طرح آزاد می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند افزود: همچنین معارضان تاسیساتی نیز مانند ادارات مخابرات و برق هستند که با همکاری اداره برق، حدود ۱۷ تیر برق در روند اجرای این طرح نصب خواهد شد و در صورت رفع مشکلات، پروژه مذکور با سرعت بیشتری اجرا می‌گردد.

به گفته رنجبر قرارداد پیمانکار طرح کمربندی سرهار ۳۶ ماهه بوده است که با رفع معارضان و تامین اعتبارات پروژه به سرعت اجرایی می‌شود تا بار ترافیکی در منطقه دماوند به خصوص در گیلاوند کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه کمربندی سرهار از ورودی شهر در محدوده قبل از پلیس‌راه آغاز شده و انتهای آن به خارج از شهر دماوند و به جاده فیروزکوه وصل خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، کاهش ترافیک در شهرستان دماوند است زیرا بلوار قدیمی دماوند پاسخگوی تعداد خودروها نیست و حجم زیاد خودروها موجب بروز مشکلات در زمینه تردد می‌شود که در این راستا اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند طی فرایندی اقدام به اجرای طرح جاده کمربندی غربی در این شهرستان با هدف کاهش ترافیک کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا