نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس؛

پروژه گازرسانی روستاهای منطقه دلیچایی بعد از تعریض و اصلاح راه‌های ارتباطی انجام می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از عملیات گازرسانی روستاهای منطقه دلیچایی بعد از تعریض و اصلاح راه‌های ارتباطی اجرایی می‌شود.

قاسم میرزایی نیکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به عمده مشکلات روستاهای کهنک، یهر، مومج، دهنار و هویر در برنامه بازدید بک‌روزه با همراه جمعی از مسئولان شهرستان دماوند اظهار کرد: مشکلات اهالی این روستاها یکی مسئله گازرسانی و دیگری موضوع راه‌های روستاها بود که در رابطه با گازرسانی اقدامات اساسی انجام شده و با انجام طرح مطالعاتی پروژه توسط پیمانکار می‌توان از ابتدای مهرماه عملیات مقدماتی را کلید زد.

وی افزود: برخی موارد در روستاها مسائل جزئی همچون طرح هادی، طرح روگذر، گردشگری، دکل و اینترنت، برق و مسائل بهداشتی هستند که تصمیم‌گیری‌های لازم برای آنها صورت گرفت و مصوباتی در نظر گرفته شد و مقرر شد که تا دو ماه دیگر تمام مصوبات مجدداً ارزیابی شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تعریض و اصلاح راه این مسیر اعتباراتی تخصیص پیدا شده که بعد از اتمام عملیات گازرسانی پروژه آغاز می‌شود.

میرزایی نیکو با اشاره به تصمیماتی که در روستای یهر اتخاذ شد، ادامه داد: مسکن جوانان در این روستا به بافت الحاق و ساخت دفتر دهیاری با بودجه موجود انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: حدود 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومان در طی 3 سال اخیر به دهیاری‌های روستاهای کهنک، یهر، مومج، دهنار و هویر از طریق ارزش افزوده اختصاص یافته و علاوه بر آن حدود 7 میلیارد تومان پروژه نیز اجرا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا