رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند؛

پروژه کمربندی سرهار دماوند راه‌های دسترسی به معادن را با مشکل مواجه کرده است/ بررسی مشکلات فاضلاب ناحیه صنعتی دماوند در نشستی با زمان‌بندی مشخص

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بابیان اینکه پروژه کمربندی سرهار راه‌های دسترسی به معادن را با مشکل مواجه کرده است، گفت: مشکلات فاضلاب ناحیه صنعتی دماوند با زمان‌بندی مشخص در نشست‌های آتی بررسی می‌شود.

موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، در حاشیه نشست صنعتگران و مسئولان واحدهای صنعتی اظهار کرد: این نشست در راستای بررسی مشکلات راه‌های دسترسی به معادن در کمربندی سرهار و معضلات ناشی از توسعه این کمربندی برگزار شد.
وی افزود: به این منظور، مقرر گردید که ظرف مدت یک هفته، مشکلات مربوط به حوزه دسترسی به معادن در این مسیر بررسی و حل‌وفصل شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین با توجه به مشکلات شهرک صنعتی آیینه ورزان در حوزه محیط‌زیست و لزوم رسیدگی به این امر، کمیته‌ای در این راستا با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، اداره محیط‌زیست و مسئول شهرک صنعتی تشکیل می‌شود و به بررسی موضوع می‌پردازد.
احمدی در خصوص سیستم فاضلاب در ناحیه صنعتی گفت: رسیدگی به مشکلات صنعتگران و معدن‌داران شهرستان دماوند و تشخیص راهکار در این خصوص، از اهداف و اولویت‌های ما می‌باشد، بنا بر این بر اساس زمان‌بندی مشخص، موضوع تخلیه فاضلاب در ناحیه صنعتی موردبررسی قرار می‌گیرد.
گفتنی است بررسی مشکلات شرکت‌ها و تعاونی‌ها، بررسی معضلات جاده سرهار و جانمایی پست برق در این جاده و مشکلات بیمه‌ای شرکت تکاب اتصال، از موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا