نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد؛

واگذاری هتل آبعلی برای بهره‌برداری مجدد به شهرداری/ ساخت یک باب مدرسه در شهرک فاطمیه دماوند با مساعدت بنیاد مستضعفان

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از واگذاری هتل آبعلی برای بهره‌برداری مجدد به شهرداری این شهر خبر داد و گفت: مشکلات دماوند و فیروزکوه با بنیاد مستضعفان رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی‌نیکو در گفتگویی اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده امروز نشست مسؤولان دماوند و فیروزکوه با «سعیدی‌کیا»، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و مشکلات منطقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این نشست دستورات خوبی از سوی رئیس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب صادر شد، افزود: در نشست امروز امتیازهای خوبی برای دماوند و فیروزکوه گرفته شد و مسائل و مشکلات منطقه با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این نشست قرار شد که هتل آبعلی برای بهسازی و بهره‌برداری مجدد با تمهیداتی مطلوب به شهرداری آبعلی واگذار شود.

میرزایی‌نیکو تصریح کرد: در شهر رودهن نیز در یک سال و نیم گذشته، توافق‌هایی بین شهرداری و بنیاد مستضعفان برای قطعه زمین‌هایی صورت گرفت بود که در نشست امروز اجرای آن نهایی و صورت‌جلسه آن تنظیم شد.

میرزایی‌نیکو خاطرنشان کرد: برای ساخت یک باب مدرسه در شهرک فاطمیه دماوند هم قرار شد که این بنیاد بخشی از اعتبارات آن را تأمین کند و مساعدتی در این خصوص داشته باشد.

وی در پایان متذکر شد: همچنین مقرر شد تا بخشی از بدهی‌های مسجد روستای لزور شهرستان فیروزکوه توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پرداخت شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا