عضو شورای تخصصی تئاتر شهرستان دماوند خبر داد؛

واگذاری زمین و احداث تماشاخانه اختصاصی تئاتر در شهرهای دماوند و آبسرد با حمایت شهرداری‌ها

عضو شورای تخصصی تئاتر شهرستان دماوند از واگذاری زمین و احداث تماشاخانه اختصاصی تئاتر در شهرهای دماوند و آبسرد با حمایت شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، هومن رهنمون در گفتگویی ضمن ارائه گزارش عملکردی از نحوه برنامه‌ریزی‌های آتی شورای تخصصی تئاتر در شهرستان دماوند، اظهار کرد: طبق آخرین نشست با فرماندار شهرستان دماوند و دستور ایشان مبنی‌بر اختصاص دو قطعه زمین به مساحت ۳۰۰ متر مربع جهت احداث تماشاخانه تخصصی تئاتر در شهرهای دماوند و آبسرد، رایزنی‌هایی با شهرداران این مناطق صورت گرفت.

وی افزود: طی پنج ساله گذشته، تئاتر شهرستان دماوند تعامل بسیار خوبی با استان تهران و تئاتر کشور داشته است و از آنجایی که علاقه‌مندان بسیاری از حومه دماوند برای آموزش مراجعه می‌کنند، می‌بایست از آنها حمایت کرد.

عضو شورای تخصصی تئاتر شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین در راستای پاسخگویی به این نیاز جدی، شورای تخصصی تئاتر شهرستان دماوند در بخش آموزش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر کرده و اساتیدی همچون آقایان «اقبال رجبی» و «محمد طایفه» را به عنوان مدرسین این دوره معرفی کرده است.

رهنمون ادامه داد: از آنجایی که شهر کامل به معنی مکانی است که در آن تئاتر، سینما، کتابخانه و غیره وجود داشته باشد، رفتار شهروندی هم که از این امکانات شهری بهره‌مند است با شهروندی که در شهری زندگی می‌کند که فاقد این امکانات است، تفاوت شایانی دارد.

وی تصریح کرد: شهر ما امروز نیازمند فضای مناسب و اختصاصی برای تئاتر می‌باشد که در آن بتوانیم پاسخگوی قشر جوان و مراجعه کننده و همینطور مردم علاقه‌مند به تئاتر شهرستان دماوند که تعدادشان هم کم نیست، باشیم.

عضو شورای تخصصی تئاتر شهرستان دماوند با بیان اینکه طبق آخرین نشست با شهرداران واگذاری زمین و احداث تماشاخانه اختصاصی تئاتر در شهرهای دماوند و آبسرد مورد توافق قرار گرفت، تأکید کرد: در این نشست مقرر شد تا مکانی برای ساخت تماشاخانه تئاتر در دو شهر شهرستان دماوند اختصاص یابد که امیدواریم، پس از ساخت نیز این تماشاخانه در اختیار انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند و هنرمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا