در نشست شورای اسلامی شهرستان دماوند مطرح شد؛

نبود پزشک عمومی و کمبود آمبولانس در شهر آبعلی/ مردم منطقه خارون آبعلی از نعمت گاز شهری همچنان محرومند

رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی  از نبود پزشک عمومی و کمبود آمبولانس در شهر آبعلی و محرومیت مردم منطقه خارون از نعمت گاز شهری انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی‌اصغر بابائیان در نشست شورای شهرستان دماوند که با حضور اعضای این شورا و رؤسای شوراها اظهار داشت: ما حمایت همه جانبه خودمان را برای همسو شدن شهرستان دماوند اعلام می‌داریم و از مشکلات منطقه و شهر خودمان با خبر هستیم؛ چون تمام امکاناتی که در شهر رودهن و دماوند بهره کافی را می‌بریم.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر سه روز مشکل با مسدود شدن جاده را داشتیم که به این به نظر بنده اصولی نمی‌باشد؛ چرا زمانی که جاده نیوجرسی دارد، دیگر راه یک طرفه معنی ندارد.

در ادامه این نشست رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی در خصوص وضعیت نامناسب بهداشت و درمان شهر آبعلی گلایه و از مسئولان درخواست کرد که به این منطقه بیایند تا مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند.

غلامرضا رضایی، عضو شورای اسلامی شهر آبعلی در این نشست بیان کرد: شهر آبعلی از نظر بهداشت و درمان با مشکل نبود پزشک عمومی مواجه است و مردم برای خریدن یک قرص سرما خوردگی باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر آبعلی ادامه داد: موضوع بعدی ما مشکل گاز مردم منطقه خارون است که واقعاً بسیار ناپسند است که در سال 1396 همچنان به دنبال پیدا کردن نفت هستند.

وی گفت: ما در خصوص اورژانس نیز فقط یک مورد آمبولانس داریم که به نسبت محدوده خیلی ارائه خدمات ضعیف می‌باشد و همین باعث شده است چند مورد فوتی به دلیل نبود آمبولانس داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا