امام جمعه شهرستان دماوند:

مردم شهرستان دماوند آماده خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام هستند/ آمادگی ۲۰ دستگاه کامیون از شهرستان دماوند جهت انتقال کمک‌های مردمی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه مردم این شهرستان آماده خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام هستند، گفت: ۲۰ دستگاه کامیون از شهرستان دماوند آماده انتقال کمک‌های مردمی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در حاشیه نشست اعضای ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هلال احمر شهرستان دماوند، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: مردم شهرستان دماوند آماده خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام هستند و کمک‌ها و اقلام مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و در اختیار هلال احمر این شهرستان قرار داده اند تا به مناطق مورد نیاز ارسال شود.

وی افزود: مهم‌ترین نیاز مردم زلزله‌زده آب معدنی است که با تمهیدات به‌عمل آمده از سوی شرکت آب معدنی دماوند، چند تریلی آب به صورت رایگان به منطقه غرب کشور ارسال می‌شود و مردم نیز می‌توانند با تهیه فیش آب‌معدنی خریداری کنند تا هرچه زودتر به این مناطق ارسال گردد.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: در این نشست مقرر شد تا با هماهنگی اداره آموزش و پرورش دماوند قلک‌هایی تهیه شود و با در اختیار گذاشتن یک قلک برای هر کلاس‌، دانش‌آموزان کمک‌های خود را درون قلک بیاندازند و در نهایت کمک‌های جمع‌آوری شده به هلال احمر ارائه شود.

فتاح دماوندی به بیان امکانات امدادی در شهرستان دماوند پرداخت و گفت: سوله‌های پایگاه چناران فاقد روشنایی بود که خوشبختانه با هماهنگی اداره برق این مشکل برطرف شده است.

وی اظهار داشت: لازم است تا افراد خیر کمک کنند تا پایگاه آبعلی و چناران تجهیز شود تا در صورت بروز حادثه بتوانیم پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین در این نشست مقرر شد که فراخوانی جهت جذب نیروهای امدادی اعلام شود تا با بهره‌مندی جوانان از امکانات درمانی و خدماتی هلال احمر، در مواقع ضروری امدادگران زیادی جهت کمک به افراد داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین کامیون‌داران و داوطلبان این شهرستان برای امداد و خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده و تعداد ۲۰ دستگاه کامیون آماده انتقال کمک‌ها به مناطق آسیب‌دیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا