مذاکره تاج با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا/ AFC به باشگاه‌های ایرانی فرصت بیشتری می‌دهد؟

رئیس فدراسیون ایران با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و درباره مسائل روز فوتبال گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی تاج که برای دیدار با مسئولان و مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده، با ویندسور جان دبیرکل AFC و سایر مسئولان ارشد این کنفدراسیون دیدار کرد.

در این دیدارها دو طرف ضمن تبادل نظر در مورد مطالبات فوتبال ایران و نحوه انتقال آن به کشورمان، در زمینه مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی و موضوع طلب برخی از بازیکنان و مربیان خارجی و طرح شکایات آنها در مجامع بین‌المللی، به گفت‌وگو پرداختند.

بلاتکلیف بودن مطالبات فدراسیون فوتبال ایران در چند سال اخیر و اینکه تاکنون پولی به حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز نشده، یکی از مواردی بود که تاج در این سفر به دنبال حل آن است.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 9 شهریور به باشگاه‌های آسیایی فرصت داده تا تکلیف بدهی‌های خود را روشن کنند. از آنجایی که نمایندگان ایران در آسیا (پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران) با پرونده‌های زیاد و مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو هستند تاج با حضور در مالزی در این باره با مسئولان AFC به رایزنی پرداخت.

شنیده شده نتیجه مذاکرات مثبت بوده و مقامات ایران از روند مذاکرات راضی هستند. حال باید دید AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه‌های کشورمان مهلت بیشتری می‌دهد یا خیر.

منبع: تسنیم

اتتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا