در هفته دولت؛

قطعه سوم باند دوم محور ایوانکی-آبسرد به طول 6.5 کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: قطعه سوم باند دوم محور ایوانکی- آبسرد به طول 6.5 کیلومتر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید عبدالمجید نژاد صفوی درباره طرح‌های این اداره کل در هفته دولت، اظهار کرد: قطعه سوم باند دوم محور ایوانکی- آبسرد به طول 6 و نیم کیلومتر و با اعتبار 50 میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح تکمیل روشنایی طولی و گردنه‌های برفگیر گرمسار-چنداب به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 6 و نیم میلیارد ریال، افزود: چهار خطه کردن محور گرمسار- آرادان به طول سه کیلومتر و با اعتبار 58 میلیارد ریال و اجرای روکش آسفالت گرم و درزگیری و لکه‌گیری محور سمنان- گرمسار به طول 14 و نیم کیلومتر و با اعتبار 25 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت است.

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان احداث باند دوم مسیر شاهرود- آزادشهر به طول 10 کیلومتر و با اعتبار 100 میلیارد ریال را نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری این اداره کل برشمرد و گفت: احداث واریانت اصلاحی ابراهیم آباد- میامی، بهسازی و روکش آسفالت محور بکران- پل ابریشم و همچنین تعریض و اجرای روکش آسفالت گرم و حفاظتی محور بیارجمند – خانخودی به همراه چندین طرح دیگر، در هفته دولت افتتاح می‌شود.

نژادصفوی با بیان اینکه برای پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در مجموع 600 میلیارد ریال هزینه شده، اضافه کرد: عملیات اجرایی چهار طرح با اعتبار 14 هزار و 125 میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت قطعه گرمسار- سمنان آزادراه حرم تا حرم، باند دوم محور دامغان- معلمان- جندق، تقاطع غیر همسطح گلوگاه در محور شاهرود- میامی و بهسازی محور خانخودی- اسبکشان در این هفته آغاز می‌شود.

همچنین اداره کل راه و ترابری استان سمنان طرح‌هایی با اعتبار 880 میلیارد ریال در دست اقدام دارد. 403 میلیارد ریال از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی این اداره کل نیز به تصویب رسیده و تاکنون 100 میلیارد ریال از آن هزینه شده است.

استان سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان‌های کشور به لحاظ وسعت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا