مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند خبر داد؛

عضویت بیش از 200 هنرمند بسیجی در هشت انجمن فرهنگی و هنری دماوند/ فعالیت کانون بسیج هنرمندان در رشته صنایع‌دستی تقویت می‌شود

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند عضویت بیش از 200 هنرمند بسیجی در هشت انجمن فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین ناصری در نشست با جمعی از هنرمندان بسیجی شهرستان دماوند به مناسبت گرامیداشت هفته هنر و انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در سال 96 مقام‌های خوبی کسب کنیم و در سال جاری نیز همین روند را با رویکردی جدید ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در سال 97 جشنواره‌های ادبی، تئاتر، هنرهای تجسمی و برپایی کارگاه‌های آموزشی مدنظر قرار می‌گیرد؛ علاوه بر این، آموزش و شرکت در جشنواره‌های صنایع دستی نیز به رشته‌های مذکور افزوده خواهد شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند ادامه داد: سال گذشته در رشته صنایع دستی فعالیت‌هایی صورت گرفت اما امسال در نظر داریم که با تعداد و کیفیت بیشتری از این رشته هنری حمایت کنیم.

ناصری خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت‌هایی مانند فیلم، عکس، شعر و حلقه‌های صالحین نیز در سال جاری به صورت پربارتر و جدی‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همه رشته‌های هنری از اهمیت خاصی برخوردار است اما صنایع دستی، تئاتر، فیلم و ادبیات در سال 97 بیش از گذشته مدنظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا