وعده تاریخی فرماندار دماوند به مسکن مهری ها/ تصفیه فاضلاب مشکل مسکن مهر رودهن را حل می کند

فرماندار دماوند گفت: خبرهای خوشی از مسکن مهر در شهرستان دماوند در راه بوده و مشکلات اجرای این طرح در حال پیگیری است.

maskane-mehr-dmv

به گزارش تارود، ناصر محمودی‏‌فرد امروز در زمینه مسکن مهر مهک گیلاوند، مهرآباد رودهن و شهر آبعلی اظهار داشت: از ابتدای ورود خود به مدیریت شهرستان دماوند، در بحث مسکن مهر نیز ورود پیدا کردم.

وی تصریح کرد: در بازدید‌هایی که از این پروژه‌ها داشتم، شرایط فعلی هر سه پروژه را از نزدیک رصد کردم.

فرماندار دماوند همچنین با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در این زمینه در هفته گذشته بیان کرد: در این جلسه، ریز مشکلات مطرح و راهکارهای حل آن نیز ارائه شد و به زودی در این زمینه خبرهای خوبی شنیده خواهد شد.

محمودی‌فرد در خصوص فاضلاب مسکن مهر در مهرآباد رودهن به عنوان مشکل اصلی این پروژه تصریح کرد: در این پروژه، کار کارشناسی اولیه به درستی انجام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: وقتی کار تمام شده و به زمان تحویل رسیده است،‌ به این نتیجه رسیده‌اند که به دلیل سختی زمین،‌ امکان حفر چاه‌های جذبی فاضلاب در منطقه وجود ندارد.

فرماندار دماوند ادامه داد: به همین منظور، راه‌کار نصب دستگا‌ه‌های تصفیه فاضلاب برای حدود یک هزار و 500 واحد مسکونی ارائه شده است که به زودی اجرا خواهد شد.

محمودی‏‌فرد اضافه کرد: علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب این بخش،‌ از آن به عنوان آب کشاورزی نیز استفاده خواهد شد.

فرماندار دماوند با اشاره به مسکن مهر مهک گیلاوند نیز تصریح کرد: مشکلات این پروژه نیز در جلسه اخیر مطرح شده و تعاونی‌ها و پیمان‌کاران موظف به اجرای مفاد قرارداد و تحویل به موقع واحدها شده‌اند و تا پایان سال جاری، بخش زیادی از این واحد‌ها تحویل داده خواهد شد.

وی اما مسئله مسکن مهر شهر آبعلی را یکی از مسائل پیچیده شهرستان دماوند برشمرد و افزود:‌ متأسفانه این پروژه دچار مسائل عدیده‌ای است.

فرماندار دماوند گفت: با توجه به نگاه متفاوت دولت جدید به مسکن مهر،‌ به نظر می‌رسد بهتر است وضعیت موجود سر و سامان پیدا کند و با توجه به اینکه این پروژه آغاز نشده است، با شروع آن مشکلات را دوچندان نکنیم.

انتهای پیام/ش

1 دیدگاه

  1. باسلام من از اعضای مسکن مهر مهک گیلاوند.تعاونی مسکن بهینه کار امروز …. .متاسفانه از سال 87 ما با واریزی 25میلیون تومان هنوز واحدمان را تحویل نگرفته ایم.پس چطور گفته میشود که تا پایان سال به اتمام میرسد؟ چرا روی کار تعاونی ها نظارتی نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا