رئیس شورای اسلامی شهر رودهن:

عدم استقرار آمبولانس در شهر رودهن با توجه به نبود تکنیسین/ وجود متکدیان در شهر رودهن در زمینه مسائل بهداشتی تأثیر منفی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن از عدم استقرار آمبولانس با توجه به نبود تکنیسین خبر داد و گفت: وجود متکدیان در شهر رودهن در زمینه مسائل بهداشتی تاثیر منفی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباسعلی عاشقی در نخستین نشست شورای بهداشت و درمان شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: وجود یک بیمارستان و یا درمانگاه مجهز بهتر از دو بیمارستان و سه درمانگاه ناقص است، متاسفانه بیماران برای بستری باید به سه مکان مختلف مراجعه کنند تا تشخیص بیماری داده و بستری شوند.

وی در خصوص مشکلات آمبولانس در شهر رودهن بیان کرد: جای تعجب دارد که با توجه به اشباع برخی رشته‌های درسی، حتی دو تکنیسین نداشته باشیم که در بتوانیم یک آمبولانس در شهر رودهن مستقر کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با اشاره به وجود متکدیان در این شهر تصریح کرد: وجود متکدیان در این شهر معضل است و در مورد مسائل بهداشتی تاثیر منفی دارد.

عاشقی عنوان کرد: خوشبختانه در بحث تعزیرات و بهداشت صنوف اقداماتی خوبی در رودهن انجام شد و یک هزار و 300 تن مواد غذایی فاسد در ایام عید معدوم گردید اما باید کنترل بیشتری صورت گیرد؛ در خصوص وضعیت نانوایی‌ها نیز باید نظارت بیشتری انجام شود زیرا برخی نانوایی‌ها کیفیت بالایی ندارند.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه دفع زباله و نخاله گفت: متاسفانه برخی افراد زباله خود را در نزدیکی سطل زباله رها می‌کنند و یا در سراشیبی کوچه‌ها آن را در جوی‌ها رها کرده و این امر موجب گرفتگی در زمان بارش و آلودگی فضای خیابان‌ها می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن از پاک‌سازی محیط توسط بانوان به صورت سه ماه یک‌بار در رودهن خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا