سرپرست آبفای روستایی شهرستان دماوند خبر داد؛

شناسایی 400 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای بخش مرکزی دماوند/ قطع 143 مورد انشعاب غیرمجاز در روستاهای وسکاره، سربندان، سیدآباد و گلدشت

سرپرست آبفای روستایی شهرستان دماوند از شناسایی 400 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 143 انشعاب غیرمجاز قطع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمدرضا محمدی با بیان اینکه تاکنون 400 انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای شهرستان دماوند شناسایی شده است، اظهار کرد: 143 انشعاب در روستاهای وسکاره، سربندان، سیدآباد و گلدشت بالا و پایین قطع شده است.

وی گفت: همچنین به 90 مشترک غیرمجاز هم اخطار داده شده تا مراتب قانونی برای دریافت انشعاب مجاز را انجام دهند و قرار است به زودی همه 400 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده قطع شود.

سرپرست آبفای روستایی شهرستان دماوند ادامه داد: افراد خاطی ضمن دریافت اخطار بایستی خسارات وارده به اموال دولتی را پرداخت کنند که در غیر این صورت پرونده قضایی برای آنها تشکیل خواهد شد و در نتیجه باید خسارت‌های وارده را چند برابر پرداخت کنند.

محمدی گفت: براساس گزارش‌های مردمی که گفته شده بود برخی از این انشعابات توسط مأموران آبفا برقرار شده است پیگیر ماجرا هستیم که در صورت تأیید این قضیه با مأموران خاطی برخورد خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا