مراسم سالگرد شهید مدافع «سید گل‌احمد هاشمی‌نژاد» در آبسرد برگزار شد

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) سید گل‌احمد هاشمی‌نژاد در مسجد مهاجران افغانستانی شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی زحمتکش در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سید گل‌احمد هاشمی‌نژاد در مسجد مهاجر آبسرد اظهار کرد: ما امروز مدیون خون پاک این شهدا هستیم و باید قدر آن‌ها را دانسته و یاد و خاطرشان را برای همیشه زنده نگه داریم.

وی افزود: افرادی که می‌توانند در مورد جمع‌آوری خاطره شهدای مدافع حرم گام بردارند نباید کوتاهی کنند و باید به هر نحوی به ثبت و ضبط آن بپردازند تا بتوان در قالب ثبت وضبط آن اقدام به چاپ و نشر کتاب پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دماوند ادامه داد: شهدایی که در لشکر و تیپ فاطمیون درسوریه می‌جنگند مورد عنایت اهل‌بیت هستند و بعضی از آنها ارتباطی خاص و قلبی با اهل‌بیت داشتند و به این ترتیب است که می‌بینیم فردی مثل شهید محسن حججی مانند ارباش سر از تنش جدا می‌شود.

زحمتکش ضمن ابراز شکایت از مسئولان به ویژه مسئولان شهر آبسرد تصریح کرد: متاسفانه مسئولان در مراسم سالگرد این شهید حضور جدی نداشتند و پدر بزرگوار ایشان به منظور برگزاری این مراسم به مساجد آبسرد و دماوند مراجعه کرده بود، اما متاسفانه هیچ کدام از مساجد به دلیل تبعیت افغانی این شهید حاضر به برگزاری این مراسم نبودند.

وی با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: امروز مقام شهدای مدافع حرم خیلی بالاتر و شایسته‌تر از شهدای جنگ تحمیلی است و باید قدر آنها را دانست، بنابراین همه مسئولان مدیون خون پاک شهدا هستند و باید در برپایی هرچه باشکوه‌تر اینگونه مراسم‌ها بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا