عضو پیشکسوت کانون مداحان شهرستان دماوند عنوان کرد؛

ساخت فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای زندگینامه 7 شهید سجادیان در روستای جورد رودهن/ برگزاری دومین دوره از مسابقات مدیحه‌سرایی، قرائت قرآن و دعاخوانی در شهرستان دماوند

مدیر اجرایی فیلم سینمایی هفت شهید سجادیان و عضو پیشکسوت کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان دماوند از ساخت فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای در خصوص زندگی 7 شهید سجادیان در روستای جورد رودهن و برگزاری دومین دوره از مسابقات مدیحه‌سرایی، قرائت قرآن و دعاخوانی در این شهرستان خبر داد.

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای در خصوص زندگی هفت شهید سجادیان در روستای جورد، به کارگردانی حمیدرضا بنایی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز و اجرای مجری طرح در حال ساخت است.

وی افزود: طی جلساتی در دماوند و رودهن با هماهنگی بنیاد شهید استان تهران، بعد از ماه مبارک رمضان شاهد کلید خوردن این فیلم سینمایی می‌باشیم.

مدیر اجرایی فیلم سینمایی هفت شهید سجادیان ادامه داد: پیشکسوتان و اهالی جورد و وسکاره و تمامی رزمندگان شهرستان دماوند که خاطراتی از این شهدا به خاطر دارند، می‌توانند اطلاعات خود را از طریق تلگرام به شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۷۵۸۵۵ ارسال نمایند.

رضایی تأکید کرد: در طول نمایش این فیلم سینمایی، اطلاعات مربوط به شهرستان دماوند و کلیه ویژگی‌ها از قبیل مذهبی، تاریخی، صنایع‌دستی، کشاورزی، گردشگری و آمار شهدا زیرنویس می‌گردد.

وی تصریح کرد: تقریباً ۸۰ درصد از فیلم مذکور به صورت عمومی و ۲۰ درصد از آن به صورت مستند است و امیدواریم با کمک مسئولان و خبرنگاران، بتوانیم این امر را به نتیجه برسانیم.

عضو پیشکسوت کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان دماوند همچنین در خصوص برپایی دومین دوره از مسابقه مدیحه‌سرایی، دعا خوانی و قرائت قرآن کریم گفت: مهلت این مسابقه تا روز دوشنبه، بیست و چهارم ماه مبارک رمضان می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ظهر روز ۲۴ رمضان ثبت‌نام نمایند.

رضایی خاطرنشان کرد: در این روز، داورانی از تهران و شهرستان حضور یافته و در سه حوزه داوری می‌کنند؛ همچنین نفرات برتر مداحی در نوجوانان و جوانان ومیانسالان ۹ نفر، قرائت قرآن و ترتیل سه نفر، در ادعیه سه نفر می‌باشد.

وی تاکید کرد: آزمون ادعیه ندبه، کمیل، عرفه، افتتاح و جامعه کبیره، در ۲۹ خردادماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

عضو پیشکسوت کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان دماوند ادامه داد: مراسم اختتامیه این مسابقه، پیش از افطار در شب ۲۷ ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و با ضیافت افطار، سخنرانی امام جمعه آبسرد، روضه‌خوانی و اهدای جوایز همراه می‌باشد.

قاسمی افزود: بودجه برگزاری این مراسم، توسط اداره اوقاف، شهرداری و امام جمعه آبسرد تأمین گردیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا