در نشست شورای آموزش و پرورش دماوند عنوان شد؛

رانندگان سرویس مدارس در دماوند باید از تعاونی‌ها و تاکسیرانی‌ها باشند/ اتخاذ تمهیدات ترافیکی از سوی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس باید از تعاونی‌ها و تاکسیرانی‌ها باشند، گفت: تمهیدات ترافیکی توسط پلیس راهور برای بازگشایی مدارس اتخاذ شود.

شاهرخ جهانشاهی در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش دماوند با حضور جمعی از مسئولان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس تمهیداتی اندیشیده شده است تا در ابتدای مهر شاهد هیچ‌گونه کمبود و مشکلی برای مدارس، معلمان و دانش آموزان نباشیم.

وی افزود: در راستای هدف مذکور نیروی انتظامی و پلیس راهور مسئله ترافیک به ویژه در هفته اول بازگشایی مدارس را کنترل می‌کنند تا مشکلاتی به وجود نیاید.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند ادامه داد: سرویس مدارس ساماندهی بر اساس دستورالعمل استانداری و هماهنگی‌های لازم انجام شده است و مشکلی از این بحث نخواهیم داشت.

جهانشاهی در ادامه گفت: از سوی دیگر هماهنگی‌های لازم برای نیروی انسانی معلمان انجام شده است و همه مدارس با حضور معلمان و نشاط هرچه بیشتر آغاز به کار خواهند کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند عنوان کرد: تدابیر اندیشیده شده در زمینه سرویس مدارس همچون سال‌های گذشته است با این تفاوت که فرآیندی برای آنها تعریف شده که یکی از آنها استفاده از تعاونی‌ها و تاکسیرانی برای این مهم است تا از مشکلات سرویس‌های شخصی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا