فرمانده انتظامی دماوند خبر داد؛

دستگیری 2 نفر سارق کیف‌قاپ در بخش رودهن/سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند

فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری دو نفر سارق کیف قاپ حرفه‌ای در بخش رودهن خبر داد و گفت: سارقان به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محمدحسن محمدی در گفتگو  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در سطح حوزه بخش رودهن شهرستان دماوند، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش رودهن در گشت‌های انتظامی هدفمند موفق به شناسایی متهمان کیف قاپ شدند و در یک عملیات پلیسی، پس از توقیف موتورسیکلت، اقدام به دستگیری آنها کردند.

فرمانده انتظامی دماوند ادامه داد: پس از انتقال متهمان به یگان انتظامی، آنها منکر ارتکاب هرگونه بزه شدند اما در پی تحقیقات پلیسی و در مواجهه با ادله و مستندات و همچنین شناسایی توسط شکات و شهود، لب به اعتراف گشودند و به هفت فقره سرقت کیف‌قاپی در بخش رودهن شهرستان دماوند اعتراف کردند.

محمدی بیان کرد: در پی اعتراف متهمان، ماموران انتظامی با اطلاعات کسب شده به محل اختفای اموال مسروقه اعزام و تعدادی از اموال مسروقه را کشف و تحویل مالباختگان نمودند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست با مراقبت از اموال خود، زمینه را برای سارقان و افراد سودجو فراهم ننمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا