با تلاش عوامل آتش‌نشانی رودهن؛

دختر بچه 8 ساله پس از سقوط در چاه 30 متری در منطقه مهرآباد جان سالم به در برد

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودهن گفت: یک دختر بچه هشت ساله به نام «نگار» در مهرآباد هنگام بازی در یک چاه 30 متری سقوط کرد که با تلاش آتش‌نشانان رودهن جان سالم به‌در برد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، امیر همتی در گفتگویی اظهار کرد: خانواده این دختر بچه زمانی متوجه این حادثه می‌شوند که 40 دقیقه از سقوط نگار به داخل چاه می‌گذشت که با تماس خانواده، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودهن با تمام توان و تجهیزات سریعاً در محل حاضر می‌شوند و عملیات نجات را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از تلاش‌های پرسنل زحمتکش آتش‌نشانی دختر بچه هشت ساله در کمال ناباوری از چاه 30 متری که در حدود یک متر آب داشت کاملاً سالم خارج و تحویل عوامل اورژانس رودهن می‌شود.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودهن تصریح کرد: پس از خارج‌شدن این دختر بچه از چاه به‌صورت سالم شور و نشاطی وصف‌ناپذیر در بین خانواده و مردم و همچنین عوامل آتش‌نشانی ایجاد شد و خدا را شاکریم که توانستیم جان یک انسان را نجات دهیم.

همتی ضمن تقدیر از مهدی کچویی شهردار رودهن که به‌صورت تلفنی لحظه‌به‌لحظه جویای حال این دختر بچه و چگونگی عملیات بود، گفت: خانواده‌ها دقت کنند تا فرزندانشان در مناطق پرخطر ازجمله پرتگاه، استخر آب عمیق و چاه تردد و بازی نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا