تصویب رشته های جدید رباتیک و نفت در دانشگاه شهر نفت خیز دماوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: با پیگیری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با تصویب یک دانشکده جدید در این دانشگاه موافقت شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

به گزارش تارود، محمود صفری  اظهار داشت: با موافقت معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشکده  فنی مهندسی به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دماوند افزوده و این واحد نوپا صاحب نخستین دانشکده خود شد.

وی ادامه داد: در دانشکده علوم فنی مهندسی رشته های مرتبط نظیر برق قدرت، الکترونیک، مکانیک و صنایع ارائه می شود.

*تصویب رشته های جدید رباتیک و مهندسی نفت در دانشگاه آزاد واحد دماوند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در ادامه از تصویب رشته های جدید مهندسی رباتیک و مهندسی نفت در این واحد خبر داد و اظهار کرد: این دو رشته در گرایش مخازن هیدروکربنی در این واحد دانشگاهی به تصویب رسیده که با تصویب آن تعداد رشته های این واحد دانشگاهی به 57رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد رسید.

صفری خاطرنشان کرد: به منظور گسترش رشته ها در مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری تلاش مستمری جهت ایجاد رشته های جدید و امکانات لازم جهت جذب دانشجو در این رشته ها صورت گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دانشگاه در راستای گسترش و توسعه علمی تصویب رشته های جدید دیگری را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: در مقطع دکتری چندین رشته به شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فرستاده شده که با توجه به شرایط مطلوب علمی و آموزشی در این دانشگاه امید است در آینده نزدیک تصویب و ابلاغ شود.

لازم به ذکر است، هم اکنون حدود 13 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تحصیل می کنند که دارای 110عضو هیات علمی و 750 عضو حق التدریس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا