امام جمعه آبسرد:

خروج آمریکا از برجام منجر به تشدید فعالیت‌های هسته‌ای ایران شد

امام جمعه آبسرد گفت: با خروج آمریکا از برجام منجر به تشدید فعالیت‌های هسته‌ای ایران شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرشریفی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در عید فطر اظهار کرد: توطئه امروز دشمن، فشار اقتصادی است که بر مردم تحمیل شده است تا مردم را خسته و ناامید کند و در این جنگ اقتصادی دشمن به‌عنوان جنگ نرم، مسئولان و مردم وظایفی دارند.

وی افزود: دشمن به دنبال حذف جمهوری اسلامی است و آمریکا با خروجش از برجام، این تصور را داشت که ایران دوباره به سمت آمریکا حرکت می‌کنند و با موضع محکم رهبر انقلاب و ریاست جمهوری، این اتفاق نیفتاد و برعکس فعالیت‌های هسته‌ای ایران با اقتدار شروع شد.

امام جمعه آبسرد خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی مردم و حفظ اتحاد و انسجام ملی، وظایف مسئولان و رسانه‌ها است و مردم نیز که همواره جلوتر حرکت کردند، با حمایت از کالای ایرانی و پرهیز از خریدهای غیرضروری و برخورد هوشمندانه با توطئه‌های غرب وظایف مردم است.

میرشریفی با اشاره به اینکه امروز هشتم شوال و مصادف با روزی است که وهابیون در ٨۵ سال پیش، بقاع متبرکه بقیع را با خاک یکسان کردند و داغی را بر دل شیعیان گذاشتند که ترمیم نخواهد شد تا روزی که گنبدی در بقیع تأسیس شود.

وی جهل و نادانی و افراط‌گرایی فرقه وهابیت و نقشه شوم دین‌ستیزانه انگلستان را عامل این حادثه دانست و تصریح کرد: اینها قصد از بین بردن آثار اسلامی و قبور مطهر را داشتند که البته داعش نیز چنین قصدی داشت که با مقاومت خط مقاومت به اهداف خویش نرسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا