امام جمعه شهرستان دماوند:

توسعه و پیشرفت شهرستان دماوند با شناسایی نخبگان محقق می‌شود/ ظرفیت‌های فراوان بهداشت و درمان باید توازن بیشتری پیدا کند

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه توسعه و پیشرفت این شهرستان با شناسایی نخبگان محقق می‌شود، گفت: ظرفیت‌های فراوان بهداشت و درمان باید توازن بیشتری پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و السملمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دماوند در مسجد جامع با بیان اینکه برای تحقق عدالت اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود، اظهار کرد: در کشور ما ظرفیت و استعدادهای فراوانی در همه زمینه‌ها وجود دارد که تاکنون از آن به درستی استفاده نشده است.

وی به ظرفیت‌های علمی، بهداشتی، اقلیمی و معادن اشاره کرد و گفت: ایران از جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاه و دانشجویان بسیاری برخوردار است که هر کدام از آنان می‌توانند در سازندگی و پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: یکی دیگر از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور، بخش بهداشت و درمان است که باید در استقرار پزشکان متخصص در تمامی مراکز استان‌ها توازن بیشتری برقرار کرد.

فتاح دماوندی جمعیت را محرک اصلی کار، تولید و رقابت اقتصادی دانست و بیان کرد: رشد جمعیت بر شاخص افزایش قدرت و امنیت کشور تأثیرگذار است اما سیاست ‘فرزند کمتر’ لطمه‌های قابل توجهی بر کشور وارد خواهد کرد که در این خصوص نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند نیز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایبسیاری دارد و می‌توان گام‌های بلندی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه آن برداشت که نقش مسئولان در تحقق این مهم بسیار مؤثر است.

امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به جریان‌های شکل گرفته در سوریه و ائتلاف دشمنان، گفت: آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها در پی شکست همه جانبه در سوریه به دنبال جنگافروزی و تضعیف جبهه مقاومت هستند.

فتاح دماوندی ادامه داد: همان‌طور که آمریکا و اسرائیل برای از بین بردن پایگاه مقاومت در سوریه بهانه تراشی می‌کند، ایران و متحدانش در جبهه مقاومت به دنبال بهانه برای ضربه زدن به جبهه مقابل هستند؛ اکنون پس از شهادت عزیزان ایرانی در پایگاه هوایی سوریه مردم منتظر انتقام سختی هستند.

وی گفت: دشمنان ما بدانند؛ اگر دست از پا خطا کنند تمام منافع آنها در جهان به خطر خواهد افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا