تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر نوزدهمین شهید مدافع حرم در دماوند+تصاویر

پیکر پاک و مطهر شهید «عیسی کریمی» نوزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهرستان دماوند با حضور پرشور مردمی از مقابل مسجد ولی‌عصر (عج) شهر آبسرد تشییع و در گلزاری شهدای محله مرانک به خاک سپرده شد.photo_2016-09-10_17-58-50امیر مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بار دیگر امروز شهرستان دماوند میزبان تشییع و خاکسپاری نوزدهمین شهید افغانستانی مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهر آبسرد است.

وی افزود: شهید «عیسی کریمی» از مهاجران کشور افغانستان مقیم شهرستان دماوند با ۲۵ سال سن، متأهل و دارای سه فرزند ساکن شهر آبسرد در دفاع از حرم حضرت زینب (س)، در مقابل درگیری با عوامل و عناصر تروریستی داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تأکید کرد: حضور اقشار مختلف مردمی در این مراسم‌ها نشانه‌ای از آمادگی کامل در گام برداشتن در مسیر شهدای گران‌قدر است تا آرمان‌های ارزشمند شهدا در راه اسلام به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند.

مرادی ادامه داد: اکنون هم شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره و آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی را زنده نگه داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اهداف شهدا باید سرلوحه کلیه امورات زندگی ما قرار گیرد، گفت: نباید کار و امورات مادی ما را از شهدای عزیزمان غافل و از اهداف آنها دور کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستند و امیدوارم یاد و خاطره آنها همیشه در دل‌ها باقی بماند.

لازم به ذکر است شهرستان دماوند تاکنون میزبان 19 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهرهای دماوند، کیلان، آبسرد، روستای آیینه ورزان و مراء بوده است.
1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا