ترامپ و پوتین در حاشیه جی-۲۰ دیداری محرمانه داشته‌اند

یک خبرنگار آمریکایی افشا کرده است که روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه نشست گروه ۲۰ نشستی مخفیانه، بدون حضور مقامات دو کشور، داشته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، یک خبرنگار آمریکایی سه‌شنبه شب از برگزاری یک دیدار محرمانه میان روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه گروه 20 خبر داد.

«یان برمر» تحلیلگر شناخته‌شده و رئیس شرکت مشاوره «اوراسیا» در مصاحبه با شبکه «بلومبرگ» برگزاری این نشست خصوصی بین «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» را افشا کرده است.

به گفته برمر، این نشست حدود یک ساعت طول کشیده و مترجم پوتین تنها فردی بوده که در دیدار دو رئیس‌جمهور حضور داشته است.

در جریان نشست گروه 20 که هفته پیش در هامبورگ آلمان برگزار شد، ترامپ و پوتین دیداری رسمی و اعلام‌شده داشتند که دو ساعت طول کشید.

کاخ سفید غیر از این نشست رسمی، به برگزاری یک نشست خصوصی دیگر به سران دو کشور هیچ اشاره‌ای نکرده بود، اما با افشای این دیدار، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که این گفت‌وگو در پایان یک ضیافت شام به میزبانی «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان صورت گرفته و تنها یک «گپ مختصر» بوده است.

ترامپ که از سوی دموکرات‌ها و بسیاری از رسانه‌ها به زد و بند برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری متهم شده، به شدت در ارتباط با روابط احتمالی‌اش با مسکو، زیر زره‌بین قرار دارد.

تاکنون اسناد زیادی از ارتباط مخفی نزدیکان ترامپ از جمله پسر ارشدش با نزدیکان به کرملین، منتشر شده، با این حال ترامپ همواره ارتباط با روسیه را رد کرده است.

انتشار خبر دیدار مخفیانه ترامپ با پوتین احتمالا موج تازه‌ای از انتقادات و فشارها بر او را آغاز خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا