رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

بیمه منازل روستایی در اولویت قرار گیرد/ استحکام‌بخشی به منازل روستایی بسیار مهم و ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: بیمه منازل روستایی باید در اولویت قرار گیرد و قابلیت‌های روستاها شناسایی شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ابوذر نادری در جلسه شورای اسلامی بخش رودهن اظهار داشت: تعامل بین شوراها و دستگاه‌های اجرایی به‌خوبی می‌تواند در خدمت‌رسانی تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه باید برای بازدید از روستاها برنامه‌ریزی شود، گفت: بیمه منازل روستایی باید در اولویت قرار گیرد و استحکام‌بخشی به منازل روستایی بسیار مهم و ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند افزود: تعامل بخشداری و همکاری و همفکری با شورای اسلامی بخش کمک بزرگی به خدمات‌رسانی خواهد کرد و قابلیت‌های روستاها باید شناسایی شود.

جعفر میسمی، عضو شورای اسلامی بخش رودهن نیز در جلسه شورای اسلامی بخش رودهن گفت: شوراهای اسلامی روستاها هدفی جز خدمت به مردم ندارند؛ مشکلات زیادی در روستاهای بخش وجود دارد که با تعامل و همفکری می‌توان آنها را رفع کرد.

وی تصریح کرد: طبیعت دست‌نخورده روستاهای بخش رودهن ازجمله روستاهای شمالی این منطقه حفظ شود؛ رؤسای ادارات برای رفع مشکلات از اداره خود خارج شوند.

محمود ملاطایفه، نایب رئیس شورای اسلامی بخش رودهن نیز گفت: شناخت و شناسنامه‌دار کردن تولیدات هنری، کشاورزی و صنایع‌دستی در روستاها ضروری است.

وی تصریح کرد: حمایت‌های لازم در خصوص معرفی تولیدات روستاها به شهرها و بازار خرید در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی بخش رودهن ادامه داد: روستاهای بخش رودهن ظرفیت‌های بالایی در زمینه جذب سرمایه‌گذار دارند.

البرز سعیدی، رئیس شورای اسلامی بخش رودهن نیز گفت: قابلیت‌های روستاها شناسایی و در جهت حمایت از آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان روستاها برنامه‌ریزی و از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود، گفت: روستاها در سطح بخش رودهن آمادگی جذب توریست دارند.

رئیس شورای اسلامی بخش رودهن افزود: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به آثار تاریخی روستاها و هنرهای روستایی بیشتر توجه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا