سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند خبر داد؛

بودجه احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی رودهن مصوب شد/ احداث تونل بلوار نور به شهرک کریتون در راستای اتصال جاده فیروزکوه به هراز

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: بودجه احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی شهر رودهن بعد از اهدای زمین از سوی شورای شهر و شهرداری، در سازمان تامین اجتماعی مصوب و عملیات احداث در سال ۹۷ انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در دیدار عیدانه با معتمدین شهر رودهن که در سالن جلسات شهیدان سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد ضمن تبریک سال نو به همه مردم خوب بخش رودهن گفت: خوشبختانه شاهد اتفاقات واقدامات خوبی در سال ۱۳۹۶ در سطح بخش رودهن بودیم که بدون همراهی و همدلی مردم بویژه معتمدین ممکن نبود.

وی گفت: امیدواریم این همراهی در سال ۹۷ همچون گذشته ادامه داشته باشد وباز هم شاهد اتفاقات و رویدادهای خوب در سطح بخش رودهن باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه پروژه های خوبی در سطح بخش رودهن داریم افزود: بودجه احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی رودهن مصوب شد و انشالله در سال جدید شاهد کلنگ زنی و احداث این مرکز درمانی بزرگ در این شهر خواهیم بود ضمن اینکه مرکز درمانی حضرت محمد(ص) رودهن هم تجهیز شده است.

صفری تصریح کرد: استقلال کمیته امداد امام خمینی(ره)، بازگشایی مجدد دفتر ثبت اسناد احوال رودهن، از دیگر اقدامات مهم سال ۹۶ در بخش رودهن بود.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی رودهن  طی دو سال گذشته تعطیل و به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی پردیس تبدیل شده بود و از آنجایی که ملک این اداره کاملا در حوزه استحفاظی رودهن قرار دارد با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشداری و فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، چارت سازمانی جدیدی در اداره کل راهداری تشکیل و این اداره از این پس با نام رودهن و پردیس فعالیت خواهد نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوندد گفت: در سال گذشته شاهد حضور مدیران کل، معاونین وزرا، استاندار و مسئولان عالی رتبه در سطح بخش رودهن بودیم که برکات خوبی برای منطقه به همراه داشت.

صفری افزود: در سال ۹۶ استاندار تهران جناب آقای مقیمی دو بار به شهر رودهن سفر کردند و در جمع مردم حضور یافتند و همچنین مشکلات منطقه را به از نزدیک لمس کردند و امیدواریم در سال ۹۷ هم شاهد حضور استاندار تهران در سطح بخش رودهن و شهرستان دماوند باشیم.

وی ادامه داد:  در شورای برنامه ریزی استان تهران که با شهرستان دماوند بصورت مشترک برگزار شد مصوبات خوبی برای شهر رودهن به تصویب رسید که می توان به اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای  تقاطع غیر همسطح رودهن به مهرآباد، ۳۵ میلیارد تومان برای احداث تونل بلوار نور به شهرک کریتون به جهت اتصال جاده فیروزکوه به هراز، پیگیری کمربندی شمالی رودهن به سمت جاده هراز، پیگیری فاضلاب شهری رودهن نام برد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند اظهار داشت: در دیدار نوروزی با معاون اول رئیس جمهور از ایشان برای حضور در شهرستان دماوند دعوت به عمل آمد که قطعا شهر و بخش رودهن که یکی از نقاط حساس و پراهمیت استان تهران می باشد میربان این مقام عالی رتبه کشوری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا