به مناسبت گرامیداشت هفته منابع‌طبیعی انجام شد؛

برگزاری نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان دماوند

به مناسبت گرامیداشت هفته منابع‌طبیعی، نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در سومین روز از هفته منابع‌طبیعی با عنوان منابع‌طبیعی، حفاظت و قانون، نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در محل سالن جلسات دادگستری شهرستان دماوند با حضور رئیس دادگستری، رئیس شورای حفظ بیت‌المال، دادستان شهرستان دماوند و سایر اعضا با همراهی مسئولان استانی اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان تهران برگزار گردید.
در این نشست رئیس دادگستری شهرستان دماوند ضمن تبریک هفته منابع‌طبیعی، به بیان نقش محاکم قضائی در حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع‌ملی پرداخت.
همچنین معاون دادستان شهرستان دماوند ‌ضمن تقدیر از اقدامات اداره منابع‌طبیعی این شهرستان در اجرای احکام قضائی در خصوص اهمیت حفاظت از انفال و بیت‌المال توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه این نشست ردایی، ‌معاون اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان تهران،‌ از مقامات مسئول به جهت مساعدت و همیاری با اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در جهت حفاظت و صیانت از انفال تشکر و قدردانی کرد.
همچنین در این نشست، علی خلیلی، رئیس اداره منابع‌طبیعی ‌و آبخیزداری شهرستان دماوند، ضمن تقدیر از رئیس و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال این شهرستان، به بیان خلاصه‌ای از عملکرد یک‌سال اخیر بخش‌های مختلف این اداره از جمله واحد حقوقی، یگان حفاظت، ممیزی و حدنگاری پرداخته و از همیاری و مساعدت دستگاه قضائی، امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و فرمانداری شهرستان دماوند به جهت مساعدت در حفاظت و صیانت از انفال و اجرای احکام قضائی تقدیر کرد.
حسن ابراهیمی‌بسابی، ‌دادستان شهرستان دماوند نیز در این نشست ‌ضمن تبریک هفته منابع‌طبیعی، به بیان وظایف و تکالیف ‌ضابطان قضائی پرداخته و از همراهی اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری این شهرستان به جهت انجام وظیفه مطلوب در اجرای احکام قضائی، حفاظت و صیانت مطلوب از عرصه‌های ملی تشکر نمود.
گفتنی است که این نشست با مصوباتی در زمینه مساعدت به حفاظت و صیانت از منابع‌طبیعی همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا