به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در شهرستان دماوند برگزار شد+تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در شهرستان دماوند به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌فرد فرماندار شهرستان دماوند در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان دماوند به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی متعلق به همه مردم و امنیت آنها است و قطعا نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه به خود می‌بالند که نقشی اساسی در ایجاد آرامش و امنیت جامعه ایفا می‌کنند زیراهیچ کاری بزرگتر از خدمت‌گزاری مردم و جلب رضایت‌مندی آنها نیست.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی و سپاه پاسداران افزود: این نهادها تلاش گسترده‌ای به عنوان مجموعه همکار و همراه در شورای تأمین دارند که آسایش و آرامش موجود دستاورد همدلی و همکاری مجموعه‌ای از عناصر فعال در حوزه امنیت و انتظامات شهرستان است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در کنار این همکاری‌ها بار اصلی بر دوش همه عوامل راهنمایی‌و رانندگی برای ایجاد نظم و امنیت در مسیرهای ترافیک و جاده‌ای، حوزه مبارزه با جرم و جنایت، مواد مخدر و کالای قاچاق است که شاهد نقش سازنده و تلاش‌گرانه نیروهای انتظامی در تأمین امنیت مردم هستیم.

محمودی‌فرد با بیان اینکه آرامش و آسایش ما مرهون تلاش نیروی انتظامی است تصریح کرد: این نهاد در همه حوزه‌های نظم اعم از رعایت حقوق شهروندی، دفاع از حقوق مردم، انتخابات، مبارزه با جرم و آموزش در ترافیک شهر و رعایت نظم در جاده ها حضور دارد و با وجود همه مشکلات موجود هیچگاه از تلاش خود و ارائه خدمات نکاسته است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند با استناد بر پیام امام حسین(ع) مبنی بر اقامه حکومت عدل و مبارزه با ظلم اظهار داشت: بزرگترین معروف حکومت عدل و اسلام و بزرگترین منکر حکومت طاغوت است و امام راحل(ره) با کنار زدن طاغوت حکومت اسلامی را برای ما به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: با تشکیل حکومت اسلامی وظیفه همه آحاد مردم و مسئولان اقامه عدل و احسان و دور کردن مردم از فقر و فحشا است؛ همانطور که مقام معظم رهبری برقراری نظم و امنیت را از وظایف نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران برشمردند.

امام جمعه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در واقع برقراری نظم فردی، اجتماعی، امنیت روحی و روانی مردم، مبارزه با مواد مخدر، فحشا و لاابالی‌گری از وظایف نیروی انتظامی است.

فتاح دماوندی اضافه کرد: وقتی مردم پلیس را می‌بینند باید احساس امنیت و آرامش کنند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند:« پلیس باید اقتدار داشته باشد اما به این معنا نیست که بخواهد به کسی ظلم کند بلکه باید رفتاری همراه با احسان و محبت به آحاد جامعه داشته و نسبت به مجرمان بسیار سختگیر باشد تا مجرمان احساس ناامنی کنند.

گفتنی است که در این مراسم از ماموران نمونه انتظامی، بازنشستگان، خانواده شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا