امام جمعه دماوند:

برجام قابل بازگشت و عقب گرد نیست/ تضعیف قوه قضائیه و وزارت اطلاعات و زخم زبان زدن به حزب اللهی‌ها به صلاح مملکت نیست

امام جمعه دماوند با بیان اینکه برجام قابل بازگشت و عقب گرد نیست، گفت: ۴ سال به امید برداشته شدن تحریم ها عمر سپری کرده و دقت های لازم را اعمال نکردیم.

 به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند، ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوا و گرامی داشت یاد و خاره شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی طی سخنانی اظهار داشت: ایشان عالمی زاهد و ساده زیست و متعهد و متخلق بهاخلاق اسلامی که امام خمینی (ره) در تجلیل ایشان گفت: هر وقت آقای اشرفی اصفهانی را می بینم به یاد خدا می افتم وی مردم را در خطبه های نماز جمعه به حضور در جبهه ها تشویق م کرد و البته خودش هم در جبهه ها حضور داشت و با تک تک رزمندگان مصافحه می کردو با سخنرانی هایش به رزمندگان روحیه می بخشید.

وی با اشاره به روز ۲۴ مهرماه روز پیوند اولیاو مربیان بیان داشت: ارتباط پدر و مادر دانش آموز با معلم و مدرسه نقش مهمی در رشد آموزش و پرورش و دانش آموزان دارد و فرزندان دارد و امیدواریم آموزش و پرورش شهرستان دماوند برنامه های پیوند اولیا و مربیان را با اهتمام بیشتری مد نظر قرار دهد و برای بالا بردن آگاهی والدین جلسات دائمی داشته باشد.

امام جمعه دماوند گفت: همچنین روز دوشنبه ۲۴ مهرماه که مصادف با ۲۵ محرم است روز شهادت حضرت سیدالساجدین و امام العارفین آقا علی بن زین العابدین (ع) است، انشااله در مجالس و محافل در شهر و روستا برای بیان فضائل و مناقب آن امام همام علما و خطبا افاضه خواهند کرد و درس های عملی از سبک زندگی امام سجاد را برای مردم بیان خواهند نمود و مداحان و مرثیه سرایان در مدح و منقبت و مرثیه شهادت این امام عزیزمداحی ومرثیه سرایی خواهند کرد.

فتاح‌دماوندی بیان داشت: باید میراث گرانقدر امام چهارم را که صحیفه سجادیه است و خواهر قران نام گرفته قدر بدانیم و در منازل و مساجد و محافل از دعاهای روح بخش و انسان ساز آن حضرت بهره مند شویم و این کتاب را در بین نسل جوانو نوجوان بیشتر ترویج و تبلیغ کنیم و بهره ببریم.

خطیب جمعه دماوند اظهار داشت: این روزها یک بار دیگر دشمنی دشمنان قسم خورده ملت ما آشکار تر شده است و دست چدنی آمریکای مستکبر از دستکش مخملین دوران اوباما توسط ترامپ دیوانه نما بیرون آمده است.

*سپاه خار چشم تروریست ها و منافقین است

وی گفت: آنروزها رهبر نسبت به این شیطان بزرگ هشدار می دادند و تاکید می کردند که فریب لبخند دشمن را نخوریم و آن روزی که رهبر عزیزمان می فقرمودند به مذاکره با آمریکا بدبین هستم رییس جمهور می گفت: خوش بینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا ندارد و باید واقع بین باشیم و عراقچی هممی گفت: امضا کری تضمین است و آن روز سپاه پاسداران را مزاحم برجام می دانستند.

خطیب جمعه دماوند افزود: آن روزها رییس جمهور می گفت: اگر اطلاعات، تفنگ، پول، روزنامه، خبرگزاری و دیگر مظاهر قدرت در یک نهاد جمع شود ابوذر و سلمان همکه باشد فاسد می شود، و منظور ایشان ظاهرا سپاه پاسداران بود که آن رادولت باتفنگ نامید و خود را دولت بی تفنگ، آن روز که اوباما را باهوش ومودب می دانستند، فکر نمی کردند که روزی خواهد آمد که فردی به نام ترامپ که دیوانه وار همه چیز را زیر پا قرار دهد، وقتی ترامپ بر مسند قدرت نشست همه محاسبات خوش خیالانهبه هم ریخت و حالا رییس جمهور برای مقابله با بدعهدی های آمریکا به سپاه پاسداران نیاز دارد و به وحدت و هم دلی ملی و ایستادگی ومقاومت مردم و اکنون همه سپاه دوست شده ایم.

وی افزود: سوال اساسی اینجا است که چرا گاهی سپاه دوست وگاهی سپاه ستیز می شویم، مگر ماهیت سپاه فرقی کرده است، سپاه همیشه حامی مظلومان و دشمن مستکبران و خار چشم تروریست ها و منافقین بوده و هست.

فتاح دماوندی گفت: اگر به قول و قرارهای دموکرات های معتدل نمای آمریکایی دل خوش کرده ایم و به زبان به نقد غیر منصفانه و طعن و نیش گزنده به مخالفین و دلسوزان داخلی گشوده ایم و هشدارهای مکرر رهبری را نادیده گرفتیم، نتیجه اش این می شود که می بینیم، هنوز میوه ای را از باغ نچیده ایم دشمن مدعی کل باغ شده است.

*تضعیف قوه قضائیه و وزارت اطلاعات و زخم زبان زدن به حزب اللهی ها به صلاح مملکت نیست

امام جمعه دماوند در ادامه بیان داشت: چهار سال به امید برداشته شدن تحریم ها عمر سپری کردیم و دقت های لازم را اعمال نکردیم و الان برگشته ایم سر جای اول البته جای شکرش باقی است که متنبه شدیم وتجربه کردیم و با زبان رسا و گویا اعلام کردیم که ما هم برای مقابله با بد عهدی های آمریکا همه گزینه ها را روی میز داریم و حالا که رییس جمهور محترم از سپاه پاسداران تمام قد دفاع کرده عده ای منافق از ایشان گله دارند که چرا از سپاه دفاع کردید.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات و پیشرفت ما وحدت، یکپارچگی و اطاعت از فرمان رهبری است گفت: در منافع ملی باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم چرا که اگر دشمن احساس کند که در کشور حاکمیت دو گانه وجود دارد و قوای اصلی کشور با هم بر سر مسائل بی ارزش بگو مگو دارند، جرات پیدا می کند.

دماوندی با بیان اینکه تضعیف قوه قضائیه و وزارت اطلاعات و زخم زبان زدن به حزب اللهی ها به صلاح مملکت نیست افزود: کانال های تلگرامی یاس آفرین و وحدت شکن، در فضای مجازی این روزها پخش شایعات و دروغ پراکنی را در دستور کار خود قرار داده اند و لذا همه باید هوشیار باشیم و دولت محترم پیش از آن که با برخی حاشیه سازی ها آرامش عمومی جامعه را لطمه بزند باید به فکر عملی کردن وعده های انتخاباتی خود باشد و هم برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال باید قدم بردارد.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور قول داده بود که فقر مطلق را در دولت دوازدهم ریشه کن کند گفت: ایشان قول دادند که ده میلیون نفر از خانواده هایی که در پایین ترین سطح جامعه زندگی می کنند را به رفاه استاندارد و یاحداقل سطح رفاه برساندو مساله مسکن ودرآمد و اشتغال روستاییان را حل کند تا به شهرها مهاجرت نکنند و صنایع روستایی تقویت شود و توسعه پیدا کند و همچنین قول دادند مستمری مددجویان افزایش یابد و حقوق بازنشستگان و کارمندان زیاد شود و اقشار جامعه رضایت بیشتری داشته باشند.

*برجام قابل بازگشت و عقب گرد نیست

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه در این رابطه ها قدم هایی نیز برداشته شده است گفت: باید بدانیم که عمر دولت ها کوتاه است و اگر فرصت ها را برای بگو مگوهای سیاسی مآبانه و حاشیه سازی ها سپری کنیم در پایان ۴ سال جواب قانع کننده ای نخواهیم داشت.

فتاح دماوندی با بیان اینکه برجام یک معاهده بین المللی است و قابل بازگشت و عقب گرد نیست گفت: ما از مواضع محکم رییس جمهور در مقابل زیاده خواهی آمریکا دفاع می کنیم.

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه به رییس جمهور سبک مغز آمریکا می گوئیم که مردم ایران از دولت و قوه قضاییه و مجریه و از نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و علی الخصوص سپاه پاسداران مقتدر و جانانه حمایت می کنند گفت: در صورتی که اقدام نامناسبی انجام دهند پاسخ پشیمان کننده و قاطعی دیافت خواهند کرد.

فتاح دماوندی در پایان بیان داشت: مسئولین شهرستان دماوند همآگاه باشند و خود را برای پاسخگویی دئر پایان سال آماده کنند، مسئولین ادارات و مسئولین ارشد شهرستان در پایان سال به مردم بگویند که در پاسخ به ندای رهبر در مورد اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال چهاقدامی انجام داده اند، گزارش بدهند که چقدر تولید و اشتغال انجام شده است و با گزارش مثبت خود دل مردم و رهبری را شاد کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا