با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند؛

همایش آموزشی مدیریت بحران در رودهن/ کمتر از ۱۰ درصد بافت فرسوده در شهر رودهن وجود دارد

همایش آموزشی مدیریت بحران با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند در سالن اجتماعات شهدای گمنام شهرداری رودهن برگزار شد.

مهدی کچوئی، شهردار رودهن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: این همایش آموزشی به مدت دو روز به میزبانی شهرداری رودهن و همت فرمانداری شهرستان دماوند و ستاد کل مدیریت بحران استان تهران برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به زلزله‌های اخیر، لزوم آشنایی مدیران و پرسنل ادارات بیش از پیش احساس می‌شد و به همین سبب از همه نهادها در خصوص مدیریت بحران و نحوه برخورد در شرایط بحرانی دعوت به عمل آمد.

شهردار رودهن با بیان اینکه باز هم درصدد برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی هستیم، تصریح کرد: زلزله‌های اخیر تهران به نوعی یک مانور واقعی برای ما بود و می‌توان گفت که افراد به صورت عملی نحوه برخورد با بحران را آموختند و پس از آن نیز چندین نشست در این زمینه برگزار شد.

کچوئی خاطرنشان کرد: به همین منظور راه‌های مورد استفاده در مواقع اضطراری و فضاهای عمومی شهر رودهن مورد بررسی قرار گرفت و با تهیه نقشه، تقریبا ۱۰ نقطه با هدف استفاده در مواقع ضروری مشخص شد.

وی با بیان اینکه کمتر از ۱۰ درصد بافت فرسوده در رودهن وجود دارد گفت: میزان بافت فرسوده در این شهر اندک است و طرح نوسازی بافت‌های فرسوده مدنظر قرار دارد و این طرح به شورای اسلامی شهر ارسال شده که هنوز به تصویب نرسیده است؛ همچنین برخی طرح‌های تشویقی نیز در این خصوص برای افرادی که قصد نوسازی بافت‌ها را دارند در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا