به اتفاق آرای شورای شهر؛

«ایرج گودرزی‌راد» به عنوان گزینه جدید سکانداری شهرداری کیلان انتخاب و معرفی شد+سوابق

«ایرج گودرزی‌راد» به اتفاق آرای شورای اسلامی شهر کیلان به‌عنوان سکاندار جدید این شهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی محسنا رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از نشست‌های مختلف اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، گزینه جدید سکانداری شهرداری کیلان انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: در این زمینه، ایرج گودرزی‌راد به اتفاق آرای اعضای شورای شهر کیلان به‌عنوان شهردار جدید کیلان به مراجع‌فرادستی و برای تأیید نهایی معرفی شد.

ایرج گودرزی‌راد متولد بروجرد و کارشناس ارشد حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است؛ وی در آخرین مسؤولیت خود، از سال 1393 سکانداری شهرداری فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت استان تهران را بر عهده داشت.

مسؤول حسابداری، حسابرسی، املاک و حقوقی در کمیسیون‌های مختلف شهرداری پاکدشت در سال‌های 1380 تا82، مدیر امور مالی، درآمد و در کمیسیون‌های مختلف شهرداری شریف‌آباد در سال‌های 82 تا 86، معاونت مالی و اداری و خدمات شهری و جانشین شهردار و همچنین عضو هیأت‌مدیره سازمان حمل و نقل و فرهنگی اجتماعی شهرداری فشم در سال‌های 86 تا 90 از سوابق شهردار جدید کیلان است.

همچنین شهردار شریف‌آباد و عضو کمیسیون ماده 100 شهرداری آبسرد در سال‌های 90 تا 92، معاونت مالی اداری شهرداری شمشک از ابتدای سال 1393 تا مهرماه 1393 از دیگر سوابق کارنامه‌ای گودرزی‌راد به شمار می‌رود.

شهر کیلان به وسعت 640 هکتار در 26 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان دماوند و در هشت کیلومتری جنوب آبسرد و در مسیر راه شهرستان دماوند به شهرستان گرمسار در استان سمنان واقع شده است؛ فاصله کیلان با پایتخت 90 کیلومتر است.

جمعیت شهر کیلان بر اساس آخرین سرشماری سال 1395 ایران، 2 هزار و 882 نفر و 927 خانوار شامل یک‌هزار و 478 مرد و یک‌هزار و 404 زن است؛ جمعیت کیلان در سال 1385 برابر با 3 هزار و 38 نفر بوده است.

کیلان به جهت موقعیت جغرافیای مناسب و آب و هوای مطلب همواره مورد توجه بسیاری از مسافران به خصوص در ایام تعطیل است و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و نیز سوغات و صنایع‌دستی این شهر مورد توجه قرار دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا