مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند خبر داد؛

انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی بهاره در محورهای شهرستان دماوند/ خوشبختانه هیچ‌گونه انسدادی در محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند نداشتیم

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند از انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

شورش احمدی خطیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بارش برف در اواخر فروردین‌‌ماه در شهرستان دماوند طی سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده است.

وی افزود: با این وجود بر اساس پیش بینی‌های انجام شده و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی، راهداران با آمادگی کامل در جاده‌ها، به انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح محورهای حوزه استحفاظی شهرستان دماوند اقدام کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند با بیان اینکه بارش برف در این موقع از سال موجب غافلگیری بسیاری از رانندگان و هموطنان عزیز شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با انجام عملیات به‌موقع توسط عوامل راهداری جهت برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها، خودروها بدون مشکل و هیچ‌گونه انسداد مسیری از محورهای شهرستان دماوند تردد داشته‌اند.

احمدی خطیر در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سفری ایمن برای هموطنان عزیز، به سامانه اطلاع‌رسانی راه‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم هموطنان عزیز ضمن در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی مورد اشاره از سوی سازمان راهداری و پلیس‌راه، قبل از شروع مسافرت‌های خود، از سامانه‌های خبری 141 وضعیت جاده‌ای و آب و هوایی مسیر مورد نظر خود را استعلام نمایند تا با اطمینان خاطر بیشتری به سفر خود ادامه دهند.

سامانه‌های خبری 141:
• ارتباط از طریق تماس تلفنی با شماره 141 در سراسر کشور
• سامانه پیامکی 1000141 با ارسال نام شهر مبدأ و مقصد و یا کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدأ و مقصد
• وب سایت www.141.ir
• نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه 141

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا