افزایش ۲ برابری تسهیلات کمیته امداد/ تسهیلات امدادی به ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش ۲ برابری انواع تسهیلات کمیته امداد خبر داد و گفت: مجموع تسهیلات امدادی در سال ۹۶ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پرویز فتاح در سفر نیم روزه خود به این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره درصدد رفع محرومیت و کمک به قشر ضعیف جامعه است و دولت نیز در این راستا از نهادهای مردمی حمایت ویژه می‌کند.

وی با اشاره به برخی خدمات دولت در این نهاد خاطرنشان کرد: ارائه انواع تسهیلات امداد، اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی و غیره از جمله مهم‌ترین خدمات دولت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 3 برابری انواع تسهیلات در این نهاد خبر داد و اذعان کرد: در سال 95 میزان تسهیلات اشتغال‌زایی بالغ‌بر 1000 میلیارد تومان بود که این رقم امسال با افزایش 2 برابری روبه‌رو است.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات امدادی در راستای کمک به مستضعفان نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند افزود: این تسهیلات در سال گذشته بالغ‌بر 300 میلیارد تومان بود که اکنون به بیش از هزار میلیارد ریال رسیده است.

فتاح یادآور شد: تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از محوری‌ترین اقدامات دولت در این نهاد است که می‌تواند بخش عمده‌ای از مددجویان را به خودکفایی رسانده و از تحت پوشش خارج کند.

وی با اشاره به لزوم پیگیری برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات تصویب‌شده گفت: منابع مالی تمام تسهیلات اشتغال‌زایی در کمیته امداد دریافت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تخصیص 1.5 میلیارد دلاری برای رسیدگی به مناطق محروم خبر داد و تأکید کرد: رفع محرومیت یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا