همراه با بدرقه مسئولان انجام شد؛

اعزام 1250 زائر از شهرستان دماوند به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

به مناسبت گرامیداشت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، یک‌هزار و 250 زائر از شهرستان دماوند به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

روح‌الله عرب، فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از اعزام کاروان زائران به مرقد مطهر امام راحل (ره) خبر داد و اظهار کرد: ستاد ارتحال امام خمینی (ره) طی هماهنگی‌های انجام‌شده در دو نشست به دبیری سپاه پاسداران و سه نشست داخلی در سطح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شکل گرفت.

وی افزود: بر اساس سهمیه سپاه سیدالشهدا مقرر بود تعداد 850 نفر از زائران از شهرستان دماوند به حرم حضرت امام خمینی (ره) اعزام شوند، اما به دلیل استقبال پرشور همشهریان این تعداد به یک‌هزار و 250 نفر افزایش یافت.

فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند ادامه داد: باوجود استقبال فراوان با توجه به وسع شهرستان تعداد 27 اتوبوس حامل زائران از اقصی‌نقاط شهرستان دماوند به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

عرب بیان کرد: با توجه به اینکه ارتحال امام خمینی (ره) در دو سال اخیر مصادف با ایام ماه مبارک رمضان است، اعزام زائران بعدازظهر انجام می‌شود و رأس ساعت 17:30 مقام معظم رهبری به سخنرانی می‌پردازند تا زائران با حضور در حرم از بیانات مقام معظم رهبری بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: این حضور تجدید میثاقی مجدد با آرمان‌های امام راحل است تا اعلام کنند که هنوز پای ولایت هستیم.
فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند بیان کرد: برای زائران بسته غذایی برای افطار به‌صورت متمرکز در نظر گرفته شده است؛ از طریق شهرستان دماوند نیز اقلامی مانند آب‌معدنی و آب‌میوه در نظر گرفته شده که به زائران تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا