فرمانده سپاه شهرستان دماوند خبر داد؛

اعزام 1000 زائر دماوندی به حرم مطهر امام خمینی (ره)/ بضاعت شهرستان دماوند عامل خدمات ناشایست به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌باشد

فرمانده سپاه شهرستان دماوند از اعزام حدود یک هزار نفر زائر از این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بضاعت شهرستان دماوند باعث شده تا نیمی از زائران  امروز به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام نشده و خدمات شایسته‌ای برای زائران اعزامی فراهم نگردد.

سرهنگ مهدی شیرازی در حاشیه مراسم اعزام کاروان زائران شهرستان دماوند به حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته کلیه اقشار مردمی به ویژه جوانان با حضور پرشوری در مراسم معنوی ارتحال امام خمینی (ره) شرکت کردند و امروز هم از شهرستان دماوند نزدیک به یک هزار نفر زائر در قالب کاروان زیارتی به حرم مطهر ایشان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه زائران با شرکت در این مراسم معنوی تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل خواهند داشت، افزود: البته بضاعت شهرستان دماوند باعث شده تا در ارائه خدمات بهتر به زائران اعزام شده به حرم مطهر امام خمینی (ره) مشکلاتی به وجود آید.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تصریح کرد: همانطور که امروز شاهد هستیم، استقبال با شکوهی از سوی مردم شهرستان دماوند جهت شرکت در مراسم معنوی ارتحال امام خمینی (ره) به عمل آمده است که متأسفانه نتوانستیم خدمات شایسته‌ای برای اعزام زائران فراهم بکنیم.

*نیمی از زائران شهرستان دماوند به دلیل کمبود امکانات به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام نشدند/ اعزام بیشتر زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره)  برنامه‌ریزی و پشتیبانی مسئولان اجرایی را می‌طلبد

شیرازی با بیان اینکه امروز نیمی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) از شهرستان دماوند امروز نتوانستند در این مراسم معنوی شرکت کنند، گفت: امیدواریم در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی و پشتیبانی مسئولان اجرایی شهرستان دماوند بتوانیم، تعداد بیشتری از زائران را خدمات ارائه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال با شکوه کلیه اقشار مردمی پیام‌آور این موضوع می‌باشد که دل در گرو انقلاب است، بیان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) همیشه زنده است و راه ایشان در تبعیت از ولایت فقیه و نظام ولایی ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند در پایان تأکید کرد: همچنین نسل‌های جدید بیعت خودشان را با امام خمینی (ره) هرساله انجام خواهند داد و امیدواریم نیمه‌های خرداد ماه منتهی به ظهور امام عصر(عج) شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا