رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند؛

اصلاح هندسی پلاک‌ها و اخذ اسناد تک‌برگی، گامی در راستای مقابله با زمین‌خواری در شهرستان دماوند

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در دیدار با نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، از اصلاح هندسی پلاک‌ها و اخذ اسناد تک‌برگی به عنوان گامی موثر در راستای مقابله با زمین‌خواری در شهرستان دماوند نام برد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در چهارمین روز از هفته منابع‌طبیعی با عنوان منابع‌طبیعی، آموزه‌های دینی، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد، رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند به همراه جمعی از مسئولان واحدهای مختلف این اداره به دیدار نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی رفت.

در این دیدار علی خلیلی، رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند ضمن تقدیر از نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به منظور حمایت‌های همه‌جانبه از مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند، گزارشی از عملکرد یک‌ساله این نهاد ارائه کرد.

وی ادامه داد: گروه‌های گشت حفاظت از انفال علی‌رغم کمبود اعتبارات به خوبی به وظایف خود عمل نموده است.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند تخصیص اعتبارات لازم برای اصلاح هندسی پلاک‌ها و اخذ اسناد تک‌برگی کلیه پلاک‌های این شهرستان را بسیار مهم دانسته و این امر را گامی بزرگ در راستای مقابله با زمین‌خواری برشمرد.

خلیلی همچنین موضوع کم‌آبی و احتمال وقوع سیلاب را جدی خواند و خواستار پیگیری نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع بالادستی جهت تأمین اعتبار به منظور اجرای پروژه ‌در سطح‌حوزه‌های آبخیزداری شهرستان شد.

در ادامه این نشست قاسم میرزایی‌نیکو، ‌نماینده شهرستان‌های دماوند و ‌فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته منابع‌طبیعی اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم مقابله با موضوع زمین‌خواری است که اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند به خوبی توانسته آن را محقق سازد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات و تأمین اعتبارات لازم برای منابع‌طبیعی از طریق مراجع ذیربط خواهم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا