نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه خبر داد؛

ارتقاء و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای دماوند، رودهن و کیلان/ پیگیری پلاک شدن آمبولانس شهرداری آبسرد

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از ارتقاء و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای دماوند، رودهن و کیلان خبر داد و گفت: پلاک شدن آمبولانس شهرداری آبسرد در حال پیگیری است.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به مصوبات سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی به شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز درمانی کیلان مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه است، مصوب شده که این مرکز به طور مستمر در تمام ساعات دارای پزشک باشد تا به بهترین نحو ممکن به شهروندان ارائه خدمت شود.

وی افزود: همچنین تکمیل مرکز جامع درمانی رودهن و ارتقا خانه بهداشت مرانک به پایگاه به عنوان دیگر مصوبات این سفر بوده که به زودی محقق می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری پلاک شدن آمبولانس شهرداری آبسرد و رسیدگی به نقشه‌های ارائه شده برای مرکز درمانی آبسرد و تحویل پایگاه اورژانس جابان جهت تجهیز به جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خبر داد.

میرزایی‌نیکو در خصوص بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) نیز گفت: این بیمارستان تا دهه فجر سال جاری تکمیل و تجهیز شده و بخش‌های این بیمارستان نیز توسعه یافته تر خواهند شد که در این مورد رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی جهت تحویل بیمارستان به هیئت امنا در صورت اعلام قطعی آن هیئت اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت: از دیگر مصوبات این سفر شروع عملیات نوسازی بخش قدیمی بیمارستان سوم شعبان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا