شهردار دماوند خبر داد؛

ادغام محل استقرار تعاونی مسافربری برون‌شهری ترکیبی و سیرگستران/ کنترل دائم بر ایستگاه تاکسی جهت جلوگیری از ورود خودروهای شخصی/ اجرای طرح پارکبان بلوار شهید بهشتی گیلاوند در حال پیگیری است

شهردار دماوند از ادغام محل استقرار تعاونی مسافربری برون‌شهری ترکیبی و سیرگستران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند در خصوص ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در سه‌راهی گیلاوند اظهار داشت: زمین در نظر گرفته در قسمت زیرین پمپ‌بنزین با مشکل در خصوص تملک مواجه شد و سعی در پیگیری آن داریم.
وی افزود: شهرداری در خیابان شاهد نیز قطعه زمینی در تملک دارد که قصد جابجایی ایستگاه به آن قسمت را داشتیم اما به دلیل مشکلات دسترسی مورد توجه قرار نگرفت.

شهردار دماوند ادامه داد: لازم است خودرویی با هدف کنترل و نظارت افزوده شود تا کنترلی دائم بر ایستگاه تاکسی داشته باشیم و از ورود خودروهای شخصی جلوگیری شود؛ همچنین ایستگاه تاکسی در محل جلوی ساختمان مخابرات نیز باید تخلیه گردد.

صفری در خصوص ترمینال برون‌شهری بیان کرد: این ترمینال در ورودی شهر آماده بهره‌برداری است و تمهیداتی صورت گرفته تا دو تعاونی سیر گستران و ترکیبی ادغام شده و به ترمینال بالادست سوق داده شوند که امیدواریم ظرف مدت یکی، دو ماه آینده انجام شود.

*جابجایی پلیس‌راه دماوند-فیروزکوه به بعد از روستای اسلام‌آباد نیازمند اعتبارات لازم

وی در خصوص جابجایی پلیس‌راه خاطرنشان کرد: با همکاری حوزه مسکن و شهرسازی محلی بعد از روستای اسلام‌آباد مشخص شد که باید پیگیری‌های لازم در خصوص واگذاری و تغییر کاربری زمین انجام شده و اعتبار ساخت نیز از حوزه پایانه‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

شهردار دماوند در خصوص بحث زیرگذرهای اسلام‌آباد گفت: با توجه به بخشنامه راهداری، دور زدن زیر زیرگذرها ممنوع است و از این‌رو دوربرگردان هشت بهشت در حوزه راهداری باید تقویت شود و تابلوهایی در ابتدای زیرگذرها نصب گردد.

*اجرای طرح پارکبان بلوار شهید بهشتی گیلاوند در حال پیگیری است

صفری در خصوص موضوع پارکبان تصریح کرد: فرد سرمایه‌گذاری در زمینه پارکبان بلوار شهید بهشتی وجود دارد و طرح آن تهیه و به تهران فرستاده شد و مباحث اداری آن مورد پیگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا