رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های شهرستان دماوند:

اجرای پروژه‌های عمرانی در 15 روستای شهرستان دماوند از ابتدای سال جاری/ بررسی و مطالعه چندین طرح عمرانی در 5 روستای شهرستان دماوند

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های شهرستان دماوند از اجرای پروژه‌های عمرانی در 15 روستای این شهرستان از ابتدای سال جاری و بررسی و مطالعه چندین طرح عمرانی در پنج روستای دیگر خبر داد.

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به شکل‌گیری و ثبت این شرکت در سال 94 اظهار کرد: هدف از تشکیل شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های دماوند، توسعه هرچه بیشتر روستاها است تا اعتبارات تعیین شده با مدیریتی یکپارچه در آنها هزینه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این تعاونی دارای 16 عضو شامل دهیاران فعال سال 94 است که با اعطای حکم دهیاران جدید به تعداد اعضا افزوده می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های شهرستان دماوند از اجرای پروژه‌های عمرانی در 15 روستای شهرستان دماوند از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل دیوارکشی، آسفالت، تعریض معابر و احداث شبکه آب‌رسانی بوده که با اتمام کار اجرایی مورد بازدید فرماندار این شهرستان قرار گرفت.

محمدی اشاره‌ای به پروژه‌های عمرانی در روستاهای کلاک و مشهد داشت و تصریح کرد: در روستای کلاک شبکه آبرسانی مد نظر بود که لوله‌گذاری آن با اعتبار اولیه بالغ بر 100 میلیون تومان به اتمام رسیده و در روستای مشهد نیز احداث دیوار حائل در شانه خیابان اصلی به متراژ 500 مترمربع و با اعتبار اولیه بالغ بر 70 میلیون تومان انجام شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار در زمینه پروژه‌های نام برده در روستاهای کلاک و مشهد بر اساس عوارض ارزش افزوده و از طریق تخصیص استانداری و پیگیری فرمانداری شهرستان دماوند انجام شد.

محمدی حوزه خدمات شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های شهرستان دماوند را بسیار گسترده برشمرد و تأکید کرد: بیشتر فعالیت این شرکت در راستای پروژه‌های عمرانی و راهسازی بوده اما از احداث مهد کودک گرفته تا سایر پروژه‌های روستایی نیز توسط آن اجرایی می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های بخش مرکزی شهرستان دماوند در سال جاری تصریح کرد: بررسی و مطالعه پنج روستای دیگر از مواردی است که مدنظر بخشداری مرکزی قرار دارد و شامل پروژه آسفالت روستاهای مشهد، ویرانه، کهنک، اجرای شبکه آب‌رسانی روستای اتابک شمس و احداث دیوار حائل در تمیسیان است که در دو هفته آینده عملیاتی می‌گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی اتحادیه دهیاری‌های شهرستان دماوند ضمن ابراز خرسندی از رسیدگی به وضعیت روستاها در سه سال گذشته اضافه کرد: نکته قابل توجه در این زمینه، انجام همه امور با نظر شورای محل و هم‌فکری با بزرگان روستا است که با در نظر گرفتن این موارد برنامه‌ریزی‌های خوبی برای حل مشکلات مردم انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا