آیین بازگشایی مدارس در بخش رودهن برگزار شد/ ۱۱ هزار دانش‌آموز در ۸۰ واحد آموزشی بخش رودهن سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

همزمان در نخستین روز از مهرماه، آیین بازگشایی مدارس در بخش رودهن برگزار شد و زنگ مهر و مقاومت در 80 واحد آموزشی این منطقه به صدا درآمد.

غلامرضا بختیاری، رئیس اداره آموزش‌و‌‌پرورش بخش  رودهن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از آمادگی واحدهای آموزشی این نهاد در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری ۱۱ هزار دانش‌آموز به همراه آماده‌سازی ۳۸۰ کلاس درسی، در ۸۰ واحد آموزشی از مقطع پیش‌دبستانی تا پیش‌دانشگاهی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی افزود: تعدادی از این واحدها دولتی و برخی غیردولتی می‌باشند و قالب این مدارس تک‌شیفت و چهار واحد آموزشی دو شیفت هستند که در نظر داریم در سال آینده تنها شاهد فعالیت شیفت در بخش رودهن صبح باشیم.

رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش بخش رودهن با اشاره به قدمت آموزشی ۲۰ ساله این منطقه تصریح کرد: بیشتر بافت مدارس این بخش توسط افراد خیر ساخته شده و جدید است و تنها ۲۰ مدرسه از آنها بافت قدیمی دارند.

بختیاری با توجه به بهره‌برداری دبیرستان خیرساز تربیت با چهار کلاس در بخش رودهن بیان کرد: در حال حاضر یک مدرسه در مسکن مهر توسط فردی خیر ساخته شده که با راه‌اندازی آن شیفت بعد از ظهر برای دانش‌آموزان منطقه فعال و از تردد آنها در مهرآباد کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در منطقه آبعلی نیز دبستان برکت قابل بهره‌برداری است که در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش بخش رودهن تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید حدود ۶۰۰ نفر از همکاران، معلمان و پرسنل به ارائه خدمت به دانش‌آموزان در بخش رودهن می‌پردازند که از این تعداد ۴۰۰ نفر معلم و مابقی عوامل اجرایی و نیروهای خدمتکار و سرایدار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا