رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد؛

آغاز فرایند چهارمین دوره آزمون نظام مهندسی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/ راه‌اندازی 5 رشته دیگر مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور دماوند

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند آغاز فرایند آزمون نظام مهندسی با شرکت بیش از 400 نفر داوطلب صبح امروز خبر داد و راه‌اندازی پنج رشته دیگر مقطع کارشناسی ارشد در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی یدالهی از برگزاری آزمون نظام مهندسی در طی دو نوبت امروز پنجشنبه و فردا جمعه در این مرکز دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این چهارمین دوره برگزاری این آزمون در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند است و در مجموعِ دو روز حدود ۴۰۰ نفر داوطلب در این آزمون حضور دارند.

وی همچنین از آغاز ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در مهرماه جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه مورخ 23 مهرماه از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ 30 مهرماه پایان می‌پذیرد و این آزمون در بهمن ماه سال جاری در روز جمعه هشتم دی ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

یدالهی افزود: در حال حاضر رشته‌های مدیریت اجرائی با بیش از پنج گرایش، mba, مدیریت منابع انسانی، ادبیات فارسی، جغرافیا مخاطرات طبیعی و زمین‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد در این مرکز پذیرش دانشجو دارد و با رایزنی‌های صورت گرفته به‌زودی بیش از پنج رشته دیگر در این مقطع در دماوند راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به سیستم آموزشی پیشرفته نیمه حضوری و امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور و همچنین اختیار عمل دانشجو در حضور یا عدم حضور در کلاس‌های غیرعملی در این دانشگاه را انگیزه استقبال دانشجویان از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین وجود تنوع روش‌های آموزش و پیشرفته بودن سیستم آموزشی و درصد بالای پذیرفته شدگان در مقاطع تحصیلات تکمیلی از این دانشگاه را دلیل کیفیت برتر آموزش در این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در میان دانش‌آموختگان این مرکز در سال جاری کسب رتبه ۴ آزمون دکتری توسط دانشجو رضا عباسی مبارک‌آبادی و رتبه‌های دورقمی آزمون‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مادر و مهم کشور بچشم می‌خورد که خود گواهی بر این مدعاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا